MS Windows
briani 27239
XP og POP3 server.
Fra : No One

Dato : 27-03-03 16:01

Jeg har et lidt mærkeligt problem med XP.
Klienterne er installeret med Outlook Express 6 eller Outlook XP.
Jeg oplever at programmet fjerner den mailserver . kun pop3! - der er tastet
ind og erstatter med localhost ret så ofte.
Er der nogen der ved hvorfor?

Tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-03 16:13

"No One" <no-one@nowhere> skrev :

>Jeg oplever at programmet fjerner den mailserver . kun pop3! - der er tastet
>ind og erstatter med localhost ret så ofte.

Jeres antivirusprogram er sat til at tjekke mails, så det er den,
der laver ændringen.

Meningen er at jeres antivirusprogram henter mails, tjekker dem
og sender dem videre til mailklienten.

Fra : No One

Dato : 27-03-03 17:27

> Jeres antivirusprogram er sat til at tjekke mails, så det er den,
> der laver ændringen.
>
> Meningen er at jeres antivirusprogram henter mails, tjekker dem
> og sender dem videre til mailklienten.

Takker - det havde jeg ikke lige tænkt på