Quickpoll og css
Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 28-03-03 11:20

Hej!

Et spørgsmål til alle I kloge hoveder herinde:

Jeg skal bruge en afstemning på min hjemmeside, og vil bruge én fra
quickpoll.

Desværre blander mit typografiark sit i designet af denne, og det er ikke
lige meningen.

Prøv at se: http://www.jernbanebilleder.dk/test.php

Typografiarket ligger på: http://www.jernbanebilleder.dk/typark.css

Hvordan forhindrer jeg typografiarket i at ændre på disse quickpolls?

Keld H. Mikkelsen, Horsens
Web: http://www.jernbanebilleder.dk

Fra : jopa

Dato : 28-03-03 12:43

Davs du
Keld H. Mikkelsen <khmdk@hotmail.com> skrev bla:
> Hvordan forhindrer jeg typografiarket i at ændre på disse quickpolls?

Skrot quickpoll og lav din egen i pHp som du jo bruger alligevel således er
du også uafhængig af reklamer og ekstern server med de poroblemer det kan
indebære

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-03-03 18:06

Keld H. Mikkelsen wrote:
> Prøv at se: http://www.jernbanebilleder.dk/test.php

Vises fint i Opera, men skranter i Mozilla og IE.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.