Side fejl!
Fra : Bob & Dorte Laryea

Dato : 27-03-03 19:13

Hej.

Jeg har fået lavet en hjemmeside, hvor det er delt op i F-ramme, så når jeg
klikker på link bliver den side jeg linker til vist i hovedrammen
(forside.htm). Jeg har
oplevet det problem, at når jeg skal logge ind på en brugerside eks. vis
HardwareOnline.dk., efter at have klikket på linket til siden ,fra min egen
hjemmeside, så kan jeg ikke redigere min profil. Vedhæft viser hvad fejlen
består af.
Der dog ingen problemer, når jeg åbner siden på normal vis, altså uden at
bruge linket fra min hjemmeside.

Håber jeg kan få hjælp med dette.

Venlig Hilsen Laryea
http://home1.stofanet.dk/laryea

Fra : Liselotte Mathiasen

Dato : 29-03-03 03:28

Bob & Dorte Laryea wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> består af.
> Der dog ingen problemer, når jeg åbner siden på normal vis, altså uden at

Hej der!

Jeg var lige en smut omkring jeres side (hvor jeg som det første, ledte efter
knappen til at slå lyden fra med)
Det lille nummer med at åbne andres websider i jeres eget frameset, overtræder
ophavsretsloven. Så jeg ville skynde mig at få det ændret.

Se http://www.copydan.dk/cm454.asp?d=1 under punktet Hyperlink

Må jeg foreslå <a href="URL" target="_blank">for at åbne en ny side

MvH
Liselotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne