java igen - igen
Fra : Johnny & Jytte

Dato : 28-03-03 08:22

Jeg er ikke så befaren i det her edb.... så jeg håber at nogen kan hjælpe
mig.

Jeg har, ligesom jeg kan se andre har, problemer med at få mit netbank til
at køre.
Jeg har køre windows update, hvor den også finder at jeg mangler en
sikkerhedsopdatering til MS virtuel machine. Jeg har prøvet at downloade
filen, men jeg kan ikke installerer den. Så snart jeg prøver på det kommer
der er lille boks "Microsoft VM", en rød ring med kryds i og så kan jeg
trykke ok.
Er der mon nogen mulighed for at jeg kan få mit netbank til at køre ?? Jeg
har haft det til at køre på min gamle harddisk med win xp. Nu har jeg så
købt et ny og så kan jeg ikke få skidtet til at virke.

hilsen Jytte

Fra : andy

Dato : 28-03-03 17:58

Johnny & Jytte wrote:
> [...]
> har haft det til at køre på min gamle harddisk med win xp. Nu har jeg så
> købt et ny og så kan jeg ikke få skidtet til at virke.

Jeg ved ikke hvilken browser du bruger men med mozilla virker det, både
under windows og linux.
gå ind i help og ned i undermenyen About plug-ins der vil nu komme en
side frem hvor den viser hvilke plug-ins der er instaleret.
hvis der ikke er et link som i mozilla kan du i din browser skrive:
http://wp.netscape.com.plugins/index.html
hvor du går I "tools" og find plog ins. du vil nu være på en side hvor
du kan søge plog ins skriv hvilke system du bruger win eller linux. og
søg så. dre vil også komme en til java instalere den, så skulle det køre
når du starter op igen.
håber det hjælper

Fra : andy

Dato : 28-03-03 23:30

andy wrote:

> [...]
> du kan søge plog ins skriv hvilke system du bruger win eller linux. og
> søg så. dre vil også komme en til java instalere den, så skulle det køre

linket var forkert det er som følger

http://wp.netscape.com/plugins/index.html

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 29-03-03 00:23