Netscape 7.0
Fra : Jane

Dato : 27-03-03 16:59

Jeg får meddelse om at opgrader til 7.02 Er der nogen nyt, eller grund til
at opgrader?

Hvis ja, skal 7.0 så afinstalleres først?
--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Leony

Dato : 27-03-03 17:21

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får meddelse om at opgrader til 7.02 Er der nogen nyt, eller
> grund til at opgrader?

Du kan læse hvad der er af nyheder her:
http://wp.netscape.com/eng/mozilla/ns7/relnotes/7.html

What's New In Netscape 7.02

Enhanced security
Improved stability
New Macromedia® Flash 6 r65 plugin for Windows
New Java 1.4.0_03 plugin for Windows

Sikkerhed og stabilitet kan man jo ikke få for lidt af, men om det
ligefrem er grund til en opgradering er spørgsmålet.

> Hvis ja, skal 7.0 så afinstalleres først?

Det er jeg ret sikker på at du ikke skal (jeg bruger dog ikke Netscape).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 27-03-03 17:34

Jane <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> wrote:

> [...]
>at opgrader?
>
>Hvis ja, skal 7.0 så afinstalleres først?

Det er vist detaljer der er ændret, 7.00 havde lidt problemer med nogle JPG
billeder, men jeg har ikke fundet ud af om min 7.02 er bedre.

Men helt ned fra version 6.00 kan man bare installere oveni, og det ser ud til
at alle indstillinger og bogmærker overlever.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 27-03-03 17:49

> Men helt ned fra version 6.00 kan man bare installere oveni, og det ser ud
til
> at alle indstillinger og bogmærker overlever.

Vil bare lige indskyde at disse kan eksporteres inden man fjerner opera og
så importeres igen i en hvilken som helst version. Nyttigt ved
reinstallation af OS =)

Filer-->Eksporter--> Bogmærker
Opsætning
Vindueopsætning.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 28-03-03 00:24

> Vil bare lige indskyde at disse kan eksporteres inden man fjerner opera og
> så importeres igen i en hvilken som helst version.

Øøøh Opera - hvad går der galt for mig?!?

Fra : Stig Nygaard

Dato : 27-03-03 18:36

Hej

Ove Kjeldgaard wrote:
> Men helt ned fra version 6.00 kan man bare installere oveni, og det ser ud til
> at alle indstillinger og bogmærker overlever.

Hvis Netscape opfører sig som Mozilla (og det gør den formodentlig), så
kan du roligt afinstallere Netscape 7.0 før du installerer 7.02. Alle
indstillinger og bogmærker vil overleve alligevel.

Det skal dog understreges at jeg er Mozilla-bruger, så jeg ved strengt
taget ikke hvad Netscape anbefaler. Mozilla brugere vil jeg under alle
omstændigheder krafigt anbefale at afinstallere deres browser før en ny
version installeres, da der ellers let opstår problemer.

Men det burde der vel stå noget om på Netscape's site?

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Jane