Skærme
Fijala 3554
Rengøring af TFT skærm?
Fra : Devast8or

Dato : 28-03-03 09:27

Hej med jer,

så fik jeg sq alligevel mine fedtede hænder i en af Aldis skærme, og den er
jo dejlig :)

Men hvad bruger man til at rengøre sådan en? Bruger man alm.
vinduespudsemiddel eller er der noget med at den ikke kan ikke tåle det?
Hvad bruger man så istedet?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Erik W.

Dato : 28-03-03 09:54

"Devast8or" skrev ...
> Men hvad bruger man til at rengøre sådan en? Bruger man alm.
> vinduespudsemiddel eller er der noget med at den ikke kan ikke tåle det?

Du risikerer at vaske anirefleksbehandlingen af.. - Så undgå for gus skyld
(og din egen) den slags.

> Hvad bruger man så istedet?

En fugtig klud i første omgang. Hvis det ikke er nok kan brillepudse
servietter (kan købes ved kassen i mange supermarkeder), eller
brillepudsemiddel på flaske som kan købes i brilleforretninger.

Mvh Erik