A7N8X De luxe
Fra : John Madsen

Dato : 28-03-03 12:24

Hej

Jeg har ovennævnte mb. Hvordan kan jeg finde de rigtige oplysninger på
bundkortet, med hensyn til : for PCB revision 2.0 and later only. Jeg skal
bruge oplysningerne i forbindelse med biosopdatering. Har haft kigget
bundkortet igennem flere gange, uden held. Er der en venlig sjæl, der kan
hjælpe.

mvh

John

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 28-03-03 12:37

John Madsen wrote:
> [...]
> Jeg skal bruge oplysningerne i forbindelse med biosopdatering. Har
> haft kigget bundkortet igennem flere gange, uden held. Er der en
http://www.asuscom.de/support/FAQ/faq077_Pentium_III_CU.htm#REVISION

Mikkel

Fra : John Madsen

Dato : 28-03-03 13:02

Tak, jeg trænger måske til briller. Det står mellem pci 2 og pci 3.