Problemer med Epox 8K7A+ og Win XP
Fra : Michael Kristensen

Dato : 27-03-03 22:48

Hejsa.

Jeg har et problem - Jeg har købt en ny harddisk en

Seagate barracuda V 80 GB.

Problemet består i at jeg ikke kan installere XP - Proffesionel på den

Men godt win-98, nogle ideer ???????

Med venlig hilsen

Michael Kristensen

Fra : Leony

Dato : 28-03-03 08:28

"Michael Kristensen" <6x108029@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Seagate barracuda V 80 GB.
> Problemet består i at jeg ikke kan installere XP - Proffesionel på den

Lidt mere info ville være rart.
Kommer der fejlmeddelser?
Har du partitioneret og formatteret?
Booter du på cd eller diskette (i så fald hvilke(n) diskette(r))?
Bliver disken fundet af BIOS?
Har du sat disken med de rigtige jumperindstillinger.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-03-03 09:55

Hej Leony.

>Lidt mere info ville være rart.
Jamen det kommer så her.

> Kommer der fejlmeddelser?
Nej den starter som Xp installationen normal starter

> Har du partitioneret og formatteret?
Ja det er prøvet - Jeg har også prøvet disken i en anden maskine og der har
jeg ingen problemer.
Har også prøvet at fjerne partitonen og ladet Xp finde den selv

> Booter du på cd eller diskette (i så fald hvilke(n) diskette(r))?
Cd

> Bliver disken fundet af BIOS?
Ja

> Har du sat disken med de rigtige jumperindstillinger.
Ja

Med venlig hilsen

Michael Kristensen
"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en > Lidt mere info ville
være rart.

Fra : Leony

Dato : 28-03-03 11:12

> Nej den starter som Xp installationen normal starter

Hvad indikerer så at den ikke kan installeres?
Fryser den? Genstarter den? Hvor langt når den?

Fra : Michael Kristensen

Dato : 03-04-03 08:12

Tak Leony.

For din interesse - Jeg skiftede bundkort og nu virker det.

Med venlig hilsen

Michael Kristensen

Fra : Leony

Dato : 03-04-03 13:05

> For din interesse - Jeg skiftede bundkort og nu virker det.

Velbekomme.
Det var godt at du fandt årsagen til dine problemer.