Enclave Uninstall
Fra : Black Rose

Dato : 27-03-03 16:30

Sidder og kan ikke uninstalle spillet.......og kan hellerikke reinstalle
det......tror det er samme problem som "Medal Of Honor - Allied Assault"
havde.....Nogle der kan huske hvad løsningen er? Eller er der nogle andre
løsninger...

Fra : Gismo

Dato : 27-03-03 17:14

"Black Rose" <michael_artych@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde.....Nogle der kan huske hvad løsningen er? Eller er der nogle andre

slet det og slet alt i registreringsdatabasen dre har med spillet at gøre.
Er lige gået igang med det. HVis det ikke bliver bedre end dt er nu (spillet
i 20 min) sletter jeg det også - må se om jeg får samme problemer

Gismo

Fra : Black Rose

Dato : 30-03-03 03:41

jaaaa problemet er bare at jeg ikke ved hvor og hvormeget der skal slettets
I databasen for at den skal forsvinde?

Fra : Gismo

Dato : 30-03-03 17:39

> jaaaa problemet er bare at jeg ikke ved hvor og hvormeget der skal
slettets
> I databasen for at den skal forsvinde?

Prøv dig frem. Slet alt du finder ved at søge efter enclave

Gismo