David Fincher
Fra : Peter G

Dato : 27-03-03 15:12

Hej!
Jeg var lige forbi imdb.com og så at fincher er taget af M:I 3. Godt nok ser
jeg frem til en ny film fra finchers hånd, som har lidt mere at byde på end
panic room, men jeg kunne også godt tænke mig at se hans bud på et afsnit af
mission impossible.

-Peter G

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-03-03 15:53

"Peter G" <john_doe_9000@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
end
> panic room, men jeg kunne også godt tænke mig at se hans bud på et afsnit

Med hensyn til film der stadig er ved at blive lavet, så skal man tage IMDB
info
med et gran salt.

De havde foreksempel alle hovedpersonerne fra Blair Witch listet som døde et
stykke tid.

Hilsen

Peter

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 27-03-03 16:06

Peter Larsen wrote:
> [...]
> tage IMDB info
> med et gran salt.
>
> De havde foreksempel alle hovedpersonerne fra Blair Witch listet som

Du tror ikke det havde noget med filmen, og dens anderledes PR, at gøre?
hygge,
Nicolai

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-03-03 16:52

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> wrote in message

> Du tror ikke det havde noget med filmen, og dens anderledes PR, at gøre?
> hygge,
> Nicolai

Selvfølgelig, men det beviser bare man ikke skal stole på informationen før
en film har
eller er tæt på at have premiere.

Hilsen

Peter

Fra : TK

Dato : 27-03-03 18:00

On Thu, 27 Mar 2003 15:11:43 +0100, "Peter G"
<john_doe_9000@REMOVEhotmail.com> wrote:

Det var faktisk meningen at Fincher ville instruere M:I-3, men
desværre kom Sonys film "The Lords of Dogtown" i vejen. Det ser på
nuværende tidspunkt ud til at Fincher skal afløses af Joe Carnahan
("Narc").

The Lords of Dogtown, http://us.imdb.com/Title?0355702

Tommy
www.filmz.dk