Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
visabetaling hos lensmate
Fra : Martin Gleit

Dato : 27-03-03 10:02

Har lige forsøgt at betale med visa hos lensmate men nummeret er
declined...nogen der har prøvet det samme?

Fra : ha

Dato : 27-03-03 14:17

> Har lige forsøgt at betale med visa hos lensmate men nummeret er
> declined...nogen der har prøvet det samme?

Ikke her, men jeg har betalt hos Lensmate med PayPall.
Let og smertefrit.

mvh
ha

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-03-03 21:11

"Martin Gleit" <marting*nospam*@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Har lige forsøgt at betale med visa hos lensmate men nummeret er
> declined...nogen der har prøvet det samme?

Jeg har prøvet noget lignende med en amerikansk newsudbyder. Deres
system blev ved med at insistere på jeg skrev enten forkert
sikkerhedskode (de 3 cifre) eller forkert kortnummer... hvilket jeg
ikke gjorde. Jeg endte så med at få en begrundelse fra
betalingsselskabet om at det var min bank der ikke understøttede den
måde de udførte verificering af brugeren på. Og at der ikke var andet
at gøre end bede banken om at understøtte den verificeringsmåde.
Bankens IT-afdeling anede ikke hvad de talte om i pågældende firma, og
her 5 måneder efter virker det for mig... Betalingsfirmaet havde nok
lavet en brøler og rettet den -- det er nok et spørgsmål om tid før
det virker for dig, men send dem en mail og gør opmærksom på problemet
og enten vent eller betal på anden vis.

Da jeg kan se på det andet svar i tråden at man også kan betale gennem
Paypal, så er mit råd: betal gennem Paypal hvis du har muligheden. Det
kan godt være noget være rod at modtage penge gennem Paypal som
dansker, men jeg har betalt gennem Paypal 10-15 gange og de har alle
været med success.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.