Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring søges
Fra : Tommy Hasen

Dato : 25-03-03 12:00

Hej
Jeg overvejer at købe et HP Photosmart 720, hvad er jeres mening om det ?

--
Vh
Tommy

Fra : Morten

Dato : 25-03-03 13:25

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg overvejer at købe et HP Photosmart 720, hvad er jeres mening om det ?

Vent, HP har også nye modeller (f.eks. 735) på vej, de er bare ikke så
hurtige som Canon:
http://shorterlink.com/?1RG305 (Hvis nedenstående ikke virker)
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/un/WF05/15179-64213-64342-12117-90111.h
tml

Så enten falder prisen meget snart eller også får du et (meget) bedre kamera
til samme pris :)

At dømme ud fra sample billederne på www.steves-digicams.com ser det ud til
at være et ok kamera, men personligt ville jeg nok vente hvis jeg havde
bestemt mig for et HP.

Og ellers, tjeck disse sider ud og bedøm selv omtaler og sample billeder:
http://www.digit.no
http://www.dcresource.com
http://www.dpreview.com
http://www.megapixel.net
http://www.steves-digicams.com

Disse sider var en klar medvirkende årsag til at jeg ikke ventede på HP
935'eren, som jeg ellers ville have ventet på.
Jeg købte en Canon S50 i stedet - og det har jeg ikke fortrudt.

Mvh
Morten