SMS
Fra : Henry Vest

Dato : 20-03-01 16:08

Jeg vil gerne lave noget a la det følgende: en bruger afsender en SMS, denne
aflæses af et program, der ud fra indholdet genererer et svar og sender det
tilbage til brugeren (som en ny SMS). Hvordan kommer man i gang? Hvilken
hard- og software skal man bruge?

Henry

Fra : Michael Houmaark

Dato : 23-03-01 10:39

Du skal bruge en SMSC server og den er dyr du kan købe servicen hos Tele
Danmark ved jeg men har ingen anelse om hvor meget den koster.

MVH
Michael Houmaark