Mail problemer
Fra : Peuker

Dato : 25-03-03 20:31

Jeg har et lille netværk som består af 3 PC'er, det har kørt
med Adsl via en router fra TDC.
Nu har jeg skiftet til antenneforeningens kabelnet, og har
skiftet routeren fra TDC ud med en Netgear med 5 port's
switch.
Det hele køre fint lige med en undtagelse, den ene PC'er
kan ikke hente post. Hverken på den gamle el. nye mail
adresse. PC'erne køre med OE og er sat ens op.
Det ville være dejligt, hvis der er en her som sidder inde
med et par guldkorn.

Mvh. Michael

Fra : Hejberg

Dato : 28-03-03 10:13

Har du huske at sætte mail op til den pc som du modtage dem på...
du skal sætte ip-adresse på hvilken pc router skal sende til.

hilsen hejberg