IPcop v.1.2
Fra : NicO

Dato : 25-03-03 14:57

Hej

Er der nogle herinde der ved hvordan IPcop sættes op til at modtage IP fra
en DHCP server. Den skal IKKE fungere som DHCP server!
I hvilken fil skal der evt. rettes i? normalt på en RH er det jo
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0.

/Nico

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 25-03-03 18:50

"NicO" <trance2000dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I hvilken fil skal der evt. rettes i? normalt på en RH er det jo
> /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0.

Det klares under "Setup" og network settings...
Bruger det selv her på Webspeed!

/ Steffen

Fra : NicO

Dato : 26-03-03 08:51

"Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote in

> "NicO" <trance2000dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det klares under "Setup" og network settings...
> Bruger det selv her på Webspeed!
>
> / Steffen

Har prøvet... men det ser kun ud til at man kan tildele en Fast IP !?!?
Ellers nogle forslag??? På min esmith 5.6 havde jeg samme problem men
rettede "ifcfg-eth0" det var noget i stil med "bootp=on"