NetOP
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 24-03-03 11:47

kan man vha NetOp 7.0 lave en p to p forbindelse mellem 2 computere
direkte over en seriel port ?

Eller findes der andre metoder som kan forbinde en computer som står i
en anden bygning sammen med en netværks computer i vores "headquater".
Problemet er, at der er nedgravet en kabel som i tidernes morgen er
blevet brugt til noget seriel kommunikation mellem nogle terminaler og
det ville jeg gerne kunne bruge til noget pc forbindelse.

--
Jens Peter Sørensen

Fra : Lars Funder

Dato : 24-03-03 17:08

"Jens Peter Sørensen" <jens.peter@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
Klip
> [...]
> blevet brugt til noget seriel kommunikation mellem nogle terminaler og
> det ville jeg gerne kunne bruge til noget pc forbindelse.
Hvis der er mindst fire ledere i kablet ville jeg prøve at køre Lan i kablet
med fx 10 Mbps, det kan nemt tænkes at kablet kan trække det lidt afhængig
af kabeltype og længde. Der er flere steder på nettet du kan se hvordan stik
skal laves bla her
http://home19.inet.tele.dk/larsfunder/div/pc/mit_pc_net.htm

Mvh
Lars