Webcam ?
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 23-03-03 10:30

Jeg er ikke sikker på at det er den rigtige gruppe men prøver.
Jeg har lige købt et webcam til min computer.
Jeg vil gerne kunne logge mig på mit webcam ( Logitech® QuickCam® Pro 4000)
fra en anden computer og se hvad der sker (live) kan man få et program til
det ? og skal man have fast ip-adresse til det ? jeg har ADSL fra TDC.
Jeg køre med Win XP Pro.

MVH

Henrik

Fra : Anders Karkov

Dato : 23-03-03 13:29

hej henrik

prøv Windows Media Encoder
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx

--
Med Venlig Hilsen
Anders Karkov Carstensen

Fra : Verner

Dato : 23-03-03 16:42

On Sun, 23 Mar 2003 10:29:36 +0100, "Henrik Jørgensen"
> [...]

>fra en anden computer og se hvad der sker (live) kan man få et program til
>det ? og skal man have fast ip-adresse til det ? jeg har ADSL fra TDC.

Prøv Active Webcam - et rigtigt godt program:

http://www.pysoft.com/main.htm

mvh
Verner