Windows netværk dræber min server.
Fra : Flare

Dato : 20-03-03 20:38

Jeg har et lokalt netværk hvor der står en win 2000 server maskine. Denne er
er medlem af windows lokal netværket. Problemet er når jeg overfører store
filer fra serven til en af mini lokale maskiner bliver min server jævnet med
jorden. Dvs. overførelsen suger alt den fri hukommelse på servren efter ca.
10 sec. og overførelsen bliver derefter dræbende langsom. Overfører jeg
derimod over FTP kører det uden problemer (dog en del langsomere?)

Anders Jacobsen 2003 @ www.pings.dk

Fra : Soren Staun Jorgense~

Dato : 21-03-03 14:29

Har du noget anti-virus program kørende på serveren - og i så fald er det så
ikke den der æder dine resourcer ??
Prøv lige at checke job-listen for hvilket program der rent faktisk går amok
og bruger al din processor/ram

Søren Staun Jørgensen

Fra : Flare

Dato : 23-03-03 19:17

> Prøv lige at checke job-listen for hvilket program der rent faktisk går
amok
> og bruger al din processor/ram

Hmmm det var Win route 4. Det er sgu da mærkeligt den øder ca. 80% procsor
kraf. Er det ikke lige i overkanten.?

FLare