DI-604
Fra : Paw Larsen

Dato : 17-03-03 16:16

Er der nogen som har prøvet at downloade firmware DI-604 ver 2,18 til deres
Router, hvad er forskellen på version DI-604 ver. 1.62b6 og 2.18?

Fra : BFC Trekanten

Dato : 17-03-03 19:30

> Er der nogen som har prøvet at downloade firmware DI-604 ver 2,18 til deres
> Router, hvad er forskellen på version DI-604 ver. 1.62b6 og 2.18?

Har du set 2.18 på den amerikanske hjemmeside ? i så fald kan du ikke bruge
den... De engelske, tyske, danske support hjemmesider er "enige" om 162b2 er
firmwaren, svenskerne er rykket videre til 162b6. Den danske support skriver
følgende, da jeg spurgte: "på den danske webside er firmwaren til DI-604
routeren stadig DI-604 firmware v1.62b2, på den svenske web side er de nået til
v.1.62b6 (som jeg troede var en beta...) hvornår kan vi danske kunder installere
ver1.62b6 ?" Support svarer:"Det har i kunnet gøre hele tiden, men vi har haft
oplevet at visse får problemer efter at de har opdateret til denne firmware,
mens den hos andre køre som smurt.. der bliver arbejdet på en ny firmware, men
hvornår den kommer ved jeg ikke med sikkerhed....Men jeg sender dig begge
firmwares både den nye og den gamle....så hvis du vil kan du jo forsøge, om det
ikke går med v1.62b6 kan du downgrade den til v1.62b2, med bin filen gennem web
browseren under tools/firmware..

mvh
Torben

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-03-03 22:26

BFC Trekanten skrev Mandag den 17. marts 2003 19:29 i dk.edb.netvaerk:

> [...]
> men vi har haft oplevet at visse får problemer efter at de har opdateret til
> denne firmware, mens den hos andre køre som smurt

Jeg vil så prøve den, men je gkan ikke hente hverken den ene eller den anden,
nogen der ved hvad der er galt med www.dlink.dk & www.dlink.se ?

Ivar Madsen