Skjule en delt mappe med $
Fra : henrik vestergaard

Dato : 17-03-03 10:15

Hej

Når jeg opretter og deler en mappe med navnet mappe$ og sharename
mappe$ på min windows 2000 server kan jeg se mappen fra min w2k
arbejdsstation.

Hvorfor er den mon ikke skjult?

Jeg er ikke logget ind som administrator på arbejdsstationen.

/Henrik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-03-03 10:53

On Mon, 17 Mar 2003 10:15:03 +0100, henrik vestergaard
<henrik.vestergaard@mail.dk> wrote:

> Hvorfor er den mon ikke skjult?
>
> Jeg er ikke logget ind som administrator på arbejdsstationen.

Fordi du har administratorrettigheder? (selvom du ikke er logget
på med administrator).

Ellers prøv i dk.edb.system.ms-windows.server, der er beregnet
til den slags spørgsmål?

-A

Fra : Car

Dato : 19-03-03 00:25

Fordi sharenavnet skal STARTE med $, ikke slutte med det.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-03-03 09:01

On Wed, 19 Mar 2003 00:25:02 +0100, "Car"
<newsgroup@jetcar#!..take..away..!#.dk> wrote:

> Fordi sharenavnet skal STARTE med $, ikke slutte med det.

Sludder.

-A

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-03-03 14:57

Jeg tror, at spørgsmålet er det samme som stillet i
dk.edb.system.ms-windows.server,
hvor jeg har svaret.

Per

Fra : Car

Dato : 19-03-03 22:24

> Sludder.
>
> -A

Ja, I har ret - rent nonsens - jeg var nok for træt

Fra : Calle.

Dato : 19-03-03 14:56

Car wrote:
> Fordi sharenavnet skal STARTE med $, ikke slutte med det.

Vrøvl
--
Automatik Mekaniker
Calle