Skærme
Fijala 3554
Nåede nogen at få en 17" TFT i Aldi?
Fra : Devast8or

Dato : 26-03-03 09:41

Er lige kommet hjem efter at have været i to Aldier hvor de var solgt da jeg
kom. Var der andre der nåede at få tiltusket sig en? Eller bedre endnu: Er
der nogle Aldier der stadig har dem liggende (nogenlunde i nærheden af
Ølstykke)?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jens Trojahn

Dato : 26-03-03 10:01

Jeps.
HAr netop fået den sat til. Den kører spil perfekt, så
jeg er godt tilfreds!

Fra : Work all day

Dato : 26-03-03 11:37

Massere af dem i Odense ( Det hjælper dig vel fedt ? )'

Men skærmen er ok.

Ingen pixelfejl (sort,rød,gul og blå ) som jeg har opdaget.
Billedet står flot og den externe psu som der er snakket så meget om, er nu
ikke særlig stor !

Alt i alt, syntes jeg, et helt igennem ok køb !

Kim

Fra : Erik W.

Dato : 26-03-03 12:17

"Work all day" skrev i....
> Massere af dem i Odense ( Det hjælper dig vel fedt ? )'
>
> Men skærmen er ok.

Samme her i Århus - Ring rundt til venner og bekendte som har en Aldi i
nærheden, hvis du gerne vil have en skærm. Lidt ude på landet eller lidt
afseds Aldi'er i stille parcelhus-kvarterer er et godt sted at kigge.

Mvh og held og lykke - Erik

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-03 16:41

Erik W. wrote:

> [...]
> i nærheden, hvis du gerne vil have en skærm. Lidt ude på landet eller
> lidt afseds Aldi'er i stille parcelhus-kvarterer er et godt sted at

Ja, det var derfor jeg spurgte her, i håb om at nogen måske vidste noget :)

Men jeg kan prøve at se hvilke Aldier der ligger i en afstand jeg kan leve
med.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Flemming

Dato : 26-03-03 22:45

> Men jeg kan prøve at se hvilke Aldier der ligger i en afstand jeg kan
> leve med.

Du behøver ikke køre til Aldi Herlev, for de har ikke nogle.... ;-(

--
Mvh. Flemming

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-03 23:55

Flemming wrote:
> Devast8or <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

> Du behøver ikke køre til Aldi Herlev, for de har ikke nogle.... ;-(

Det vil jeg så lade være med. Jeg tvivler også lidt på Ballerup, der bor for
mange mennesker til at jeg tror man kan være heldig. Og Måløv er jo lige ved
siden af Ballerup, så dem der ikke fik nogen i Ballerup er nok taget til
Måløv.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jens Olsen

Dato : 27-03-03 14:44

On Wed, 26 Mar 2003 22:45:20 +0100, "Flemming" <spamme@trashcan.dk>
wrote:

>Devast8or <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

>Du behøver ikke køre til Aldi Herlev, for de har ikke nogle.... ;-(

Nordhavn (Østbanegade) kan du også springe over.

Jens

Fra : Devast8or

Dato : 27-03-03 22:08

Jens Olsen wrote:

> Nordhavn (Østbanegade) kan du også springe over.
>
> Jens

Og alle de andre. Men det er også lige meget, for der var en
dk.marked.privat.edb der ikke ville have sin alligevel, så den har jeg lige
hentet. Den er jo for lækker :D

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : kennybear

Dato : 28-03-03 16:34

"Jens Olsen" skrev d. 27-03-03 14:44 dette indlæg :

> Nordhavn (Østbanegade) kan du også springe over.
>
> Jens

Og Aldi på Roskildevej i Rødovre er tom for dem

http://www.kandu.dk/