Skærme
Fijala 3554
Skærm går i sort periodevis efter 10-15 mi~
Fra : Niels P.

Dato : 25-03-03 19:46

Hej.

På arbejde har vi en PC, (Win98), - hvor skærmen periodevis går i sort efter
10-15 min.

Har desværre ikke lige her fabrikat og tekniske oplysninger.

Er der nogen, der ved hvad det kan skyldes?

--
Mvh.
Niels P.

Fra : Sune H.

Dato : 28-03-03 16:56

"Niels P." <nomail@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> 10-15 min.
>
> Har desværre ikke lige her fabrikat og tekniske oplysninger.
>
> Er der nogen, der ved hvad det kan skyldes?

Det er vel ikke pauseskærm eller standby?

Ej det ville du nok have opfanget. Mit bud er enten strømforsyningen i
skærmen eller at grafikkortet er defekt. Det med grafikkortet har jeg selv
oplevet, med nogenlunde samme symptomer som i dit tilfælde her.

Prøv f.eks. at sætte skærmen til en anden PC og se om problemet opstår her
også, så kan du udelukke en af delene.

Mvh.
Sune

Fra : Niels P.

Dato : 03-04-03 19:58

> [...]
> oplevet, med nogenlunde samme symptomer som i dit tilfælde her.
>
> Prøv f.eks. at sætte skærmen til en anden PC og se om problemet opstår her

Hej Sune.

Tak for svar.

Nej det var ikke pauseskærm eller standby.
Men dit råd om at sætte skærmen til en anden PC er god fornuft, - og dette
vil jeg prøve, når jeg får tid.

--
Mvh.
Niels P.