Skærme
Fijala 3554
aldi skærm 19"
Fra : MaRk

Dato : 23-03-03 13:44

Hej

Den aldi skærm de har til 1299,- på onsdag.
Hvordan er den?
Nogen der ved hvor mange hz den køre med?
Kommer jeg til at side for tæt på?

Mvh
Mark

Fra : gats

Dato : 24-03-03 18:50

MaRk wrote:
> Hej
>
> Den aldi skærm de har til 1299,- på onsdag.
> Hvordan er den?
> Nogen der ved hvor mange hz den køre med?
> Kommer jeg til at side for tæt på?

Jeg købte en for snart 2 år siden, da kostede den 2700,- og den har virket
perfekt. Jeg kører 1280x1024 75Hz og det er fint nok til mig.
Om man kommer til at side for tæt, næ så læner man sig blot behageligt
tilbage i stolen.

Fra : Rasmus Hviid

Dato : 24-03-03 20:22

"gats" <Gats@NoSpam.xx> wrote in message news:b5ngfv$6m4$1@sunsite.dk...

> [...]
> perfekt. Jeg kører 1280x1024 75Hz og det er fint nok til mig.
> Om man kommer til at side for tæt, næ så læner man sig blot behageligt

Jeg har en svoger, der lige har investeret i en ny computer, men ingen ny
skærm. Han er kommet til den konklusion at en gammel 14 ", der max kan køre
800 x 600, nok ikke er det smartest til det nye husalter. Da penge desværre
ikke gror på træerne for ham (eller andre), er Aldis tilbud inde i
overvejelserne. Da jeg som et andet orakel er blevet spurgt til råds, men
intet aner om skærmen - og heller ikke kunne finde noget brugbart
information på nettet, vil jeg høre om du ikke kan lokkes til at komme med
lidt specifikationer på skærmen? I særdelshed HZ i de forskellige
opløsninger.

Mvh

Rasmus Hviid

Fra : MaRk

Dato : 24-03-03 21:51

>, vil jeg høre om du ikke kan lokkes til at komme med
> lidt specifikationer på skærmen? I særdelshed HZ i de forskellige
> opløsninger.

Hej

Prøv at kig her:
http://www.ciao.com/Medion_MD_1998_LK_Test_2537674
http://www.computer-nachrichten.de/hardware/artikel/2002/aldi_19_zoll_1102/2
..html

Mvh
Mark

Fra : Erik W.

Dato : 26-03-03 14:58

Så vidt jeg forstod, var det til en konfirmationsgave, og til en knægt som
helt klart kan lide sort/sølv design? Jeg tror at skærmen ihvertfald
opfylder det krav (så vidt jeg husker fra da jeg var i Aldi i formiddags),
så jeg synes da bare du skal købe den og levere den tilbage hvis den ikke er
god nok.

Mvh Erik

Fra : MaRk

Dato : 26-03-03 18:02

> [...]
> så jeg synes da bare du skal købe den og levere den tilbage hvis den ikke

Men jeg får den i aften og så ser jeg om det er hot eller snot hvis det er
snot ryger den tilbage, hvis den er hot skal jeg ud og lege med mukert og
gammel skærm i haven

Lige til en oplysning så er denne skærm til mig selv og den sort/sølv til
min bror.
Han skal selv købe den efter konfirmationen for alle de mange penge han
forhåbenligt får.

Mvh
Mark