Logonproblemer (Win98SE><Win2000NT)
Fra : Thomas Petersen

Dato : 20-03-01 13:40

På min arbejdsplads har vi et mindre netværk, hvor en af maskinerne netop er
blevet udstyret med Win2000NT.

Når en af vores Win98SE maskiner prøver at logge på NT'eren, skal man angive
en
kode på trods af, at vi ikke har oprettet nogen.

Hvordan skal maskinerne indstilles, således begge typer kan arbejde sammen?

Thomas Petersen

Fra : James Rune Hansen

Dato : 20-03-01 17:11

"Thomas Petersen" <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kode på trods af, at vi ikke har oprettet nogen.
>
> Hvordan skal maskinerne indstilles, således begge typer kan arbejde

Hej Thomas

Dit problem er et meget kendt problem..
Er det en 2000 Server eller alm. workstation...

Men i bund og grund er det det sammen man gør.. Du opretter brugere på 2000
maskinen der tilsvarer med username og password til dem som logger på lokalt
på dine clienter...

Så skulle det virke..

/James

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 21-03-01 14:53

>Men i bund og grund er det det sammen man gør.. Du opretter brugere på
>2000 maskinen der tilsvarer med username og password til dem som logger
>på lokalt på dine clienter...
>
>Så skulle det virke..

ellers kan enabler du guest accounten på din w2k box

--
Ole

Remove _NOSPAM_ form my e-mail