MS Windows
briani 27239
Slette en winxp pro service
Fra : XoDeus

Dato : 27-03-03 13:55

Hej hvordan er det muligt at slette en service fra service oversigten.
jeg vil fx have slettet apache.

//XoDeus

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-03-03 15:17

"XoDeus" <xodeus@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej hvordan er det muligt at slette en service fra service oversigten.
> jeg vil fx have slettet apache.
>
> //XoDeus

Du logger ind som admin og skriver services.msc
i en dos shell, resten burde sige sig selv...

Jan Rasmussen

Fra : Anders Lund

Dato : 27-03-03 20:13

Jan Rasmussen wrote:
> "XoDeus" <xodeus@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Du logger ind som admin og skriver services.msc
> i en dos shell, resten burde sige sig selv...

Hvordan sletter man servicen der fra? Højreklikker og vælger "slet"?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-03 20:01

Kontrol panel | Tilføj/fjern programmer.
Find Apache på listen og klik på afinstallationsknappen.