MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Installationsoversigten xp home dk
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 27-03-03 12:17

Kan man redigere i installationsoversigten?
Kunne tænke mig at fjerne "ikke lykkedes", når de senere er blevet
installeret.
hilsen
Jørgen

Fra : kennybear

Dato : 27-03-03 14:30

"Jørgen Jørgensen" skrev d. 27-03-03 12:17 dette indlæg :
> Kan man redigere i installationsoversigten?
> Kunne tænke mig at fjerne "ikke lykkedes", når de senere er blevet
> [...]

Ja det kan du, du skal bare hente TweakUI for XP på microsoft.com, den
findes under Powertoys for XP, i det lille program er der bla. den
mulighed at du kan redigere, slette, oprette de såkaldte "entries" i
Tilføj/fjern listen. Håber svaret kan bruges.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 28-03-03 10:09

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mulighed at du kan redigere, slette, oprette de såkaldte "entries" i
> Tilføj/fjern listen. Håber svaret kan bruges.

Hej Kenneth.
Jeg tror vi misforstår hinanden.
Når jeg siger installationsoversigten, så mener jeg den oversigt man kan få
vist under Windows Update.
Start/Hjælp og Support. Den viser hvilke opdateringer der er lykkedes eller
mislykkedes.
Det synes jeg ikke kan redigeres med TweakUI.
Lad mig lige høre nærmere.
Hilsen, og tak for din respons,
Jørgen

Fra : kennybear

Dato : 30-03-03 14:17

> [...]
eller
> mislykkedes.
> Det synes jeg ikke kan redigeres med TweakUI.

Hej jørgen

Nej den oversigt kan du ikke redigere i. Den eneste oversigt på
WindowsUpdate du kan redigere i, er den du får vist efter der er scannet
for nye opdateringer, det gøres under det punkt ude til venstre der
hedder 'Gør Windows Update personlig' desuden skrev du ikke at det var
på Windows Update du mente så jeg gik bare automatisk ud fra at det var
den liste i Tilføj/fjern du mente

//Kenneth

http://www.kandu.dk/