MS Windows
briani 27239
Windows XP bruger med begrænset adgang & N~
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-03-03 08:43

Hej

Jeg har en Windows XP maskine med et MSI GF4ti4200 /Tv-out
Det virker fint når jeg er logget ind som Administrator, men logger
jeg ind som bruger med begrænset adgang , kan jeg ikke komme til at
aktivere TV-out funktionen,
hele den normale NVIDIA menu i egenskaber for skærm
er væk.

Er der en måde at låse op for Nvidia menu'en ?
for en bruger med begrænset adgang.

Jan Rasmussen

Fra : kennybear

Dato : 27-03-03 14:42

"Jan Rasmussen" skrev d. 27-03-03 08:43 dette indlæg :
> [...]
> hele den normale NVIDIA menu i egenskaber for skærm
> er væk.
>
> Er der en måde at låse op for Nvidia menu'en ?

Ja jeg mener at du skal logge på som administrator og derefter gå ind i
brugerkonti og give de bruger superbruger rettigheder, det har virket
for mig et par gange med nogle andre problemer jeg havde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-03-03 17:05

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3e830014$0$138$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja jeg mener at du skal logge på som administrator og derefter gå ind i
> brugerkonti og give de bruger superbruger rettigheder, det har virket
> for mig et par gange med nogle andre problemer jeg havde.

Superbruger ?

jeg kan kun se 2 valgmuligheder i brugeropsætning
begrænset & computeradministrator

Nu imens vi er inde på brugerkonti setup,
kan man ikke konfigurere bruger konti
mere rafineret en blot X i admin eller begrænset ?

Jan Rasmussen

Fra : kennybear

Dato : 30-03-03 14:28

"Jan Rasmussen" skrev d. 27-03-03 17:05 dette indlæg :

> [...]
>

> Nu imens vi er inde på brugerkonti setup,
> kan man ikke konfigurere bruger konti
> mere rafineret en blot X i admin eller begrænset ?

Forresten, er det XP Home eller XP Pro du bruger??

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-03-03 20:00

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:3e86f135$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Forresten, er det XP Home eller XP Pro du bruger??

Pro

Jan Rasmussen