Julemissen
Fra : Pia J

Dato : 26-03-03 21:48

Vores allesammens hittebarn har det godt og bliver mere og mere kælen for
hver dag, vokser gør hun ikke, en rigtig lille nipsting på et par kg.

Alle kattene har det med at fordufte når jeg tænder for et kamera, men det
lykkedes mig at fange den bette inden hun drog ud på dagens eventyr:

:Pia

Fra : Kate

Dato : 26-03-03 21:57

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

Må jo sige det....hvor er hun dog smuk

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-03-03 22:03

Hej Pia

Ja man kan vel nok antyde at Muddi ser ud til at trives
uden at overdrive, det er bare så skønt, giv hele koret
en nussetur fra mig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : Pia J

Dato : 26-03-03 22:15

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Pia
>
> Ja man kan vel nok antyde at Muddi ser ud til at trives
> uden at overdrive, det er bare så skønt, giv hele koret
> en nussetur fra mig

Det kan de slet ikke slippe for under alle omstændigheder :)

Det er skønt efter at have set det grimme ben, når Muddi kommer løbende ved
fodringstid og sætter af midt på gulvet og flyver hele vejen hen til min
stol og videre over på bordet, let og graciøst. Ikke som de to andre
elefanter, og det er ikke hundene jeg taler om!

:Pia

Fra : maz

Dato : 27-03-03 00:32

"Pia J" > wrote in message
> Vores allesammens hittebarn har det godt og bliver mere og mere kælen for
> hver dag, vokser gør hun ikke, en rigtig lille nipsting på et par kg.
> :Pia

Hvor er hun bare blevet yndig :) Hendes pels er blevet rigtig pæn - det
samme er benet. Hun ser virkelig ud til at nyde tilværelsen hos jer - det
var godt hun fandt dig :)
Sover hun sammen med Mivs om natten, eller er hun indenfor ?

:) maria

Fra : Pia J

Dato : 27-03-03 07:01

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> wrote in message news:3e823856$0$42633
> [...]
> var godt hun fandt dig :)
> Sover hun sammen med Mivs om natten, eller er hun indenfor ?

Puttepigen har stadig vinterpels, som i øvrigt fyger om ørerne på os
allesammen for tiden, så derfor er hun ikke superblank - men uha, hun er
blød og lækker!

Og omend hun kommer ud ligeså tit hun vil, må jeg erkende at hun om natten
sover på et tæppe i vindueskarmen bag min PC og om dagen i sofaen (med
mindre jeg sidder her, så ligger hun med garanti på skødet). Mivs er i
øvrigt også blevet temmelig glad for hængekøjer og fik lov at sove inde
under frosten. Står døren åben slår det heller ikke fejl at hun ligger her i
køkkenet og fiser den af hele dagen. :)

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-03-03 00:33

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> [...]
>
> Alle kattene har det med at fordufte når jeg tænder for et kamera, men det
> lykkedes mig at fange den bette inden hun drog ud på dagens eventyr:

Bare sjove billeder takker mange gange for kigget..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa