MS Windows
briani 27239
Automatisk login på win2000?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-03-03 21:01

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-03-03 21:13

Hej!

Jan Eliasen wrote:

> Og jeg vil helst undgå programmer som tweakui...

Hvorfor? TweakUI er da guds gave til folket, og jeg ville aldrig i 1000 år
undvære dette geniale util.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-03-03 08:27

Kim Voss Schrader skrev:

>Hvorfor? TweakUI er da guds gave til folket, og jeg ville aldrig i 1000 år
>undvære dette geniale util.

Nemlig! Det er det første jeg ordner på en frisk installation.

--
Bertel

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-03-03 08:28

TweakUI styrer!!!

Hvad skulle man gøre uden?
--
Michael Bach

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-03-03 14:41

Hej!

Bertel Lund Hansen wrote:

> Nemlig! Det er det første jeg ordner på en frisk installation.

Det eneste jeg gør inden er at slå lydene fra! De er godt nok for belastende -
især når man har anlægget på 'middelhøj' fordi man har hørt lidt mp3 :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-03-03 16:20

Kim Voss Schrader skrev:

>Det eneste jeg gør inden er at slå lydene fra!

Det ville jeg også gøre hvis mit lydkort blev fundet i første
hug, men det har jeg endnu ikke været ude for.

>De er godt nok for belastende -

Ja.

--
Bertel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-03-03 18:25

Hej!

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det ville jeg også gøre hvis mit lydkort blev fundet i første
> hug, men det har jeg endnu ikke været ude for.

Sørgeligt. Mit bundkorts indb. lydkort får ikke drivere installeret, men det gør
ikke noget idet kortet leverer den mest elendige kvalitet man kan forestille
sig. SB 128 PCI er ren nugga for øregangene i forhold til. Og dét er
understøttet direkte :)

Nå, nu har vi vist trukket os langt nok fra trådens formål....

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Anders Lund

Dato : 26-03-03 22:19

Jan Eliasen wrote:
> Da jeg installerede min win2000 fik jeg muligheden for at slå til,a t
> den bare antager, at en bestemt bruger logger ind. Det har jeg
> fravalgt. Hvad nu, hvis jeg alligevel gerne vil slå det til? Jeg
> mener bestemt der er et eller andet sted hvor jeg kan slå det til...

Kontrol Panel -> Brugere og adgangskoder -> sæt hak i den øverste boks, med
at der skal bruges brugernavn og adgangskode.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Martin S.

Dato : 26-03-03 23:20

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Kontrol Panel -> Brugere og adgangskoder -> sæt hak i den øverste
boks, med
> at der skal bruges brugernavn og adgangskode.

Hmm.. fluebenet skal da fjernes..
Nå men sæt flueben - vælg hvilken bruger der skal tilslutte. Tryk
ANVEND, fjern flueben, og så ok

Martin

Fra : Anders Lund

Dato : 27-03-03 09:24

Martin S. wrote:
> Hmm.. fluebenet skal da fjernes..
> Nå men sæt flueben - vælg hvilken bruger der skal tilslutte. Tryk
> ANVEND, fjern flueben, og så ok

Tak for korrektionen...

Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-03-03 23:32