MS Windows
briani 27239
Midlertidig profil ? ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 26-03-03 20:35

Hej i gruppen

Jeg sidder her med Windows XP Pro, og med en midlertidig profil, hvorfor ?
Her i morges, så skulle jeg lige bytte en af mine slave-harddiske ud med den
anden slave jeg har, da jeg så startede op igen, så fik jeg at vide at min
profil ikke kunne findes eller at den var ødelagt, og der ville blive lavet
en midlertidig en af slagsen til mig. Jeg tænkte, det retter sig nok når den
første harddisk kommer i igen, men det skete ikke.
Jeg får også at vide, at det jeg laver i denne midlertidige profil ikke vil
kunne gemmes, og bliver slettet igen ved genstart.

Hvad kan jeg gøre for at få den rette profil igen, eller få lavet en ny ?

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen