Bestilling af spil, hvorfra? (CM4)
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 26-03-03 19:15

Hej NG
Jeg ved ikke helt ang. CM4. Jeg regner ikke med at forretningerne her i byen
får det hjem til d. 28., men har bestilt fra gamemail så sent, at jeg først
får det d. 4/4 - Hvem plejer I andre at benytte, og ved I evt. hvem der kan
sende det til mig, så jeg har det før?

Mvh.
Lars

Fra : MaRk

Dato : 26-03-03 19:49

Kig på www.spilpriser.dk

Fra : Dopedog

Dato : 26-03-03 19:50

> [...]
først
> får det d. 4/4 - Hvem plejer I andre at benytte, og ved I evt. hvem der

Så vidt jeg ved har SI lavet en "aftale" med skandinavien + Holland om at
butikkerne i de lande kan/må sælge spillet den 28. (altså på fredag) så med
mindre du bor langt ude på bøheren (bøhlandet) skulle du nok godt kunne
finde det :)

-Ronnie

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 26-03-03 20:00

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> mindre du bor langt ude på bøheren (bøhlandet) skulle du nok godt kunne

Jeg bor i Holstebro, en mellemstor provinsby med omkr. 45.000 indbyggere.
Men ikke desto mindre var CM3 01/02 en uge forsinket herovre ift. Kbh, så
det har jeg ikke tiltro til. Specielt ikke efter vores Bog & Idé er lukket!

Fona, Merlin, Bilka osv. er ikke de hurtigste...

Mvh.
Lars

Fra : DWM

Dato : 26-03-03 20:18

> [...]
> får det d. 4/4 - Hvem plejer I andre at benytte, og ved I evt. hvem der kan

Måske www.betafon.dk. Prøv at emaile dem og forhør dig om det.

/Kenneth Iversen

Fra : JH

Dato : 26-03-03 20:33

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
> at jeg først får det d. 4/4 - Hvem plejer I andre at benytte, og ved
> I evt. hvem der kan sende det til mig, så jeg har det før?

www.gamemail.dk og www.realgames.dk

er begge hurtige og pålidelige.

JH

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 26-03-03 20:56

"JH" <jh@jh.jhjh> skrev i en meddelelse

> www.gamemail.dk og www.realgames.dk
>
> er begge hurtige og pålidelige.

Mange, mange tak. Realgames kan efter hvad der står på hjemmesiden, levere
den til mig så jeg har det d. 28.!!!

Mit liv er reddet - og jeg ødelægger hermed mit sociale liv!

Mvh.
Lars

Fra : Ronnie Brandt

Dato : 26-03-03 21:56

Lyder til at jeg er for sent ude, men hos http://www.homer.dk har jeg
forudbestilt de forrige 2 spil fra og så selvf. også det nye og jeg har fået
spillene på udgivelsesdagen hver gang. Men som jeg har lagt mærke til
kender du også til debatten omkring udgivelsedagen...(tænker her på
alt.games.champ-man).

-Ronnie

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 26-03-03 23:06

> [...]
først
> får det d. 4/4 - Hvem plejer I andre at benytte, og ved I evt. hvem der

http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5104&vare_id=258317
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5104&vare_id=258322

Til 339,- eller 299,-. De sender det dagen inden, så du har det på
udgivelsesdagen.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser