MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
spy´s i reg.db
Fra : Leo.E

Dato : 26-03-03 19:12

Hej
Er der nogen der der ved hvorfor jeg får
bl.a. Flyswat.com.-cometcursor.com-porntracker.com
(orv mand, det er nogen skumle sider han er ude på)
og ca. 50 andre af samme skuffe ind i reg.db under
p3p-history
Jeg kører med spybots-trojan remover og spywareblaster, og har
også lige prøvet Mccafee - alle med de nyeste updates,
de kunne ikke finde dem,
så det burde ikke være sikkerheden det er galt med.
Hilsen: Leo

Fra : goofy

Dato : 26-03-03 23:01

Hej Leo
> Jeg kører med spybots-trojan remover og spywareblaster, og har
> også lige prøvet Mccafee - alle med de nyeste updates,
> de kunne ikke finde dem,
Prøv at hente ad-avare v.6 på www.lavasoft.com

Jeg ved ikke om det hjælper dig, men hos mig fjerner den disse væmmelige
ting ( husk at opdatere )
Steen Vinbæk

Fra : Leo.E

Dato : 27-03-03 07:46

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:<b5t7um$gps$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Prøv at hente ad-avare v.6 på www.lavasoft.com
>
> Jeg ved ikke om det hjælper dig, men hos mig fjerner den disse væmmelige

Hej
Tak for hjælpen, ad-ware(den nyeste) fandt 5,
men sexlist, porntrack,lop.com osv.
er der stadigvæk, det der undrer mig, er
hvordan de kommer igennem sådan et minefelt,
Hvis du har lyst, så prøv at søg i reg.db efter
popups, p3p, history eller navnene ovenfor.
Hilsen: Leo