Siemens C45 til 699 hos shopmore.dk
Fra : Peter Andersen

Dato : 26-03-03 18:29

Tænker på at købe en Siemens C45 hos Shopmore.dk til 699kr.

Er det en god telefon? Den kan hvad jeg har brug for, skal ha en lille og
handy teleofon. Men om den har nogle særheder eller er dårlig på nogle
særlige områder ved jeg ik. Kom med dine erfaringer.....

Er der noget ander der måske kan anbefales? jeg er ret på bar bund.

--
Vh. Peter Andersen
Outlook Express? så tjek http://jump.to/oe-quotefix

Fra : *trads*

Dato : 26-03-03 19:51

DYRT . i mine øjne
http://www.telemobilia.dk/visProdukt.asp?id=120
1kr + abb = 40kr/6mdr = 240kr 1+240kr = 241kr

Nyere model M50
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=163&page=1
299 + abb = 25kr/6 mdr = 150kr 299+150kr = 449kr

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-03-03 20:10

*trads* wrote:
> [...]
>
> Nyere model M50
> http://www.tele-k.dk/product.asp?product=163&page=1
> 299 + abb = 25kr/6 mdr = 150kr 299+150kr = 449kr

Ja, det har du da ret i. Det havde jeg ikke set. I øvrigt er det ik M50 der
koster 299, men A50.

Hvad skal man så vælge: M50, A50 eller C45???

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-03-03 20:33

Peter Andersen wrote:

> Ja, det har du da ret i. Det havde jeg ikke set. I øvrigt er det ik
> M50 der koster 299, men A50.
>
> Hvad skal man så vælge: M50, A50 eller C45???

Hmm jeg tror jeg vælger en C45.

Er det noget problem at unlocke den når jeg får den og så putte mit telmore
kort i og bruge det medfølgende sonofon abb. på min nuværende telefon?

Fra : *trads*

Dato : 26-03-03 22:55

Det er altså en M50

> Hmm jeg tror jeg vælger en C45.

Jeg har haft en C45..... Aldrig havde jeg vrøvl med den..
Men der er da kommet nye ting i M50

> Er det noget problem at unlocke den når jeg får den og så putte mit
telmore
> kort i og bruge det medfølgende sonofon abb. på min nuværende telefon?

Du kan altid få den åbnet flere steder . eks :
http://www.unlockzonen.dk/default.asp?valg=forside
http://www.helloo.dk/
http://www.simlock.dk/

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-03-03 23:06

*trads* wrote:

> Det er altså en M50

> Jeg har haft en C45..... Aldrig havde jeg vrøvl med den..
> Men der er da kommet nye ting i M50

Ja, jeg tog fejl af de to firmaer du henviste til. Telemobilia sælger nemlig
også en M50, men til 100kr mere end de andre. Jeg så ik lige forskellen på
linket.

Men jeg har bestilte en M50 nu. Glæder mig til at få den, man bliver altså
træt af rende rundt med en A1018s efterhånden)

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-03-03 23:56

Hej Peter,

> Ja, jeg tog fejl af de to firmaer du henviste til. Telemobilia sælger
nemlig
> også en M50, men til 100kr mere end de andre. Jeg så ik lige forskellen på
> linket.

Jeg har selv haft en C45 og var godt tilfreds. Eneste grund til jeg solgte
den var, at min nabo manglede en telefon akut.
M50 er bare blevet endnu bedre...

> Men jeg har bestilte en M50 nu. Glæder mig til at få den, man bliver altså
> træt af rende rundt med en A1018s efterhånden)

Ja, det forstås. Og så har Siemens nogle lækre funktioner såsom
programmerbare taster, så man fx kan slå viderestilling til/fra ved at holde
én knap nede osv.

Skulle du få brug for unlock i Århusområdet er du meget velkommen til at
kontakte mig. Ellers kan du finde din lokale unlocker på www.dkunlock.dk

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email i hele Danmark
Der ydes naturligvis fuld garanti på alt vort arbejde.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-03-03 23:20

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in

> [...]
>
> Nyere model M50
> http://www.tele-k.dk/product.asp?product=163&page=1
> 299 + abb = 25kr/6 mdr = 150kr 299+150kr = 449kr

Læg lige mærke til at de begge er *med* Sonofon abo - shopmore.dk´s
er ulåste og uden abonnement.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white