Kan ikke få vist helligdage i Microsoft Ou~
Fra : Steffen

Dato : 26-03-03 18:17

I Microsoft Outlook har jeg under "Kalender" gået ind i "Funktioner / Indstillinger / Kalenderindstilinger / Tilføj helligdage" og
afkrydset og valgt "Danmark". Problemet er nu, at når jeg f.eks. udskriver april måned, så vises de aftaler, jeg har indgået, men
der står f.eks. ikke noget om, at d. 17. er en helligdag.
Hilsen
Steffen

Fra : Steffen

Dato : 26-03-03 19:27

Jeg glemte at skrive, det er MS-Outlook 98.

Fra : Morten Kristensen

Dato : 29-03-03 20:07

> [...]
> der står f.eks. ikke noget om, at d. 17. er en helligdag.

Du skal ind på MS web-site og hente en opdatering af helligedage.
Såvidt jeg kan se findes den kun på engelsk, men da det er en
tekstfil, kan man selv oversætte til dansk.

<
http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=7D4D9017-8D4E-4963-8BA7-D2E91D491F5E&displaylang=e

-Morten

Fra : Steffen

Dato : 30-03-03 09:58

Det var dejligt. Tak for hjælpen.
Steffen

Fra : Vagn Kofoed

Dato : 30-03-03 07:43

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
april måned, så vises de aftaler, jeg har indgået, men
> der står f.eks. ikke noget om, at d. 17. er en helligdag.

På vores står der "Skærtorsdag (Danmark)" i Kalender i månedsvisning. Det er
osse en 98'er. Har du så mange aftaler at helligdagen forsvinder?

Jeg har ikke selv forstand på det da det er min kone der styrer den, men jeg
vil bede hende kigge på den.

Vagn kofoed