Ericsson T 65 - modem?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-03-03 17:59

Sidder her med det nye nummer af www.mobilmagasinet.dk og slår straks op
og ser hvad der står skrevet om de mobiltelefoner som jeg har. Ved T 65 ser

Hvad betyder »Modem: Nej, tilbehør«? Jeg har hele tiden regnet med at jeg
blot skal anskaffe et USB-kabel til at forbinde telefonen til en pc, hvorefter
jeg både vil kunne gå på internettet via GPRS og [HS]CSD. Skal jeg udover
kablet også ud at købe et modem der skal anbringes mellem telefonen og
USB-kablet?

Claus

Fra : Nick

Dato : 27-03-03 08:05

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg både vil kunne gå på internettet via GPRS og [HS]CSD. Skal jeg udover
> kablet også ud at købe et modem der skal anbringes mellem telefonen og

Nej, det er mobilmagasinet der ikke aner en kæft om hvad de skriver af
sludder. De vil sikkert henholde sig til blot at citere de forskellige
mobilfanrikanter for hvad de har indleveret af oplysninger til
"undersøgelsen", men det er ukritisk journalistik og egentlig ret dårligt...

Min personlige mening: Mobilmagasinet er noget skrammel. Læs på
www.mobile-review.com istedet for (vælg lige ENGELSK øverst...).

/Nick

Fra : Slappe-tcc

Dato : 27-03-03 10:41

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> wrote in message
> Nej, det er mobilmagasinet der ikke aner en kæft om hvad de skriver af
> Min personlige mening: Mobilmagasinet er noget skrammel. Læs på
> www.mobile-review.com istedet for (vælg lige ENGELSK øverst...).

Hej

Fin hjemmeside, men der står ikke noget om T65 (eller kan jeg ikke finde
det???)

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om T65 har [HS]CSD eller ej.

Er der nogen der ved ???

mvh
Thomas

Fra : Nick

Dato : 27-03-03 10:46

"Slappe-tcc" <tccFJERNFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Fin hjemmeside, men der står ikke noget om T65 (eller kan jeg ikke finde
> det???)

Jeg mente ikke ang. info om T65 men info om nye telefoner og hvad de kan.

> Jeg kunne også godt tænke mig at høre om T65 har [HS]CSD eller ej.

Har den ikke så vidt jeg ved...

/Nick

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-03-03 18:47

> [...]
> det???)
>
> Jeg kunne også godt tænke mig at høre om T65 har [HS]CSD eller ej.

Jeg var i en TDC Telebutik i dag, og dér oplyste man mig at T65 havde indbygget
modem. Senere var jeg i Fona, og dér var modem nævnt på det skilt, der stod
sammen med telefonen i det lukkede skab.

Telebutikken havde også det originale Ericsson-kabel (USB) til at forbinde T65
med pc'en til kr. 499,-. Det synes jeg er dyrt for et kabel. Er der nogen der
kender et bedre tilbud end det? Jeg har set et uoriginalt til SEK 299,- hos
http://www.clasohlson.se/ . Bør man mon holde sig fra sådan et uoriginalt kabel?

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 27-03-03 19:46

> [...]
der
> kender et bedre tilbud end det? Jeg har set et uoriginalt til SEK 299,-

Der ER modem indbygget i T65.

www.Thansen.com sælger et USB kabel til 299 som kan bruges i sammen med T65
modem og en computer, hvilket har fungeret fint her.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Slappe-tcc

Dato : 28-03-03 20:56

> Der ER modem indbygget i T65.
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk

Jeg takker ærbødigst c",)

Thomas

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-03-03 18:55

"Slappe-tcc" <tccFJERNFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Fin hjemmeside, men der står ikke noget om T65 (eller kan jeg ikke finde
> det???)

Det var også i det rigtige papirblad at jeg havde set oplysningen om T65.

Claus