MS Windows
briani 27239
Console 1 i Win XP
Fra : kim014

Dato : 26-03-03 16:32

hvordan fjerner man Console 1 og rod for konsol, som vises under opstart af
Win XP??? Mvh. Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 26-03-03 17:12

kim014 wrote:
> hvordan fjerner man Console 1 og rod for konsol, som vises under
> opstart af Win XP??? Mvh. Kim

Ehh, hvornår er det helt præsist du ser det? Hvad har du gjort for at få den
til det?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : kim014

Dato : 26-03-03 23:16

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ehh, hvornår er det helt præsist du ser det? Hvad har du gjort for at få
den
> til det?
> --
Lige når Windows Xp er indlæst popper der en side op der hedder Console 1 og
i den er der noget der hedder Rod for konsol.Jeg synes ikke jeg har gjort
noget,måske opdatering af XP ,jeg tror det er et værktøj til et eller andet
,jeg ved bare ikke til hvad , Jeg tror også det hedder Microsoft management
console (MMC) men det jeg synes er træls er at det kommer frem lige efter
opstarten, Mvh. Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 27-03-03 09:31

kim014 wrote:
> også det hedder Microsoft management console (MMC) men det jeg synes

På den måde.

Brug start -> kør -> msconfig
(kan ikke huske om den findes i WinXP, men ellers kan du bruge dette
program: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml)

Med dette program kan du bl.a. se hvilke programmer som starter op sammen
med din computer. Jeg kan desværre ikke lige sige hvilket program som
starter op i dit tilfælde, men se om du kan gennemskue det. Se evt. om der
er henvisning til .msc filer eller mmc programmet, nogen steder.

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-03-03 12:09

Det gør den.
--