Hvor køber man CD'er?
Fra : MP Jakobsen

Dato : 26-03-03 14:19

Hejsa!

Jeg synes det kunne være interessant at høre lidt om hvor folk køber deres
CD'er. Er der mange der køber dem fra nettet? I så fald, hvor fra? Og også
danske? Hvor er det billigst og hvor er det bedst?
Personligt køber jeg til tider nye internationale CD'er fra cd-wow.com eller
futuereent.com. Men eftersom man ikke kan få danske CD'er derfra tænkte jeg
at der var nogen der havde nogle gode sparetips...

MP

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 26-03-03 16:41

Hej!

Jeg køber så vidt muligt altid på www.cdskiven.dk

De har det meste, god info om nyere CD'er og hurtig ekspedition.

Hilsen Jacob

Fra : Martin Moeller

Dato : 26-03-03 16:46

MP Jakobsen skrev:

> [...]
jeg
> at der var nogen der havde nogle gode sparetips...

Har du husket at tjekke OSS?

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

--
Martin Møller

Fra : MP Jakobsen

Dato : 27-03-03 09:39

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> wrote in message

> Har du husket at tjekke OSS?
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Ja, men der står for det første kun cd-shops på nettet (og ikke i den
'virkelige verden') og desuden står der jo ikke så meget information om
hvert sted. Men tak alligevel.

MP