MS Windows
briani 27239
Kopiere video codec fra en maskine til en~
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 26-03-03 14:19

Hej NG.

Jeg har installeret spillet Close Combat IV på en XP, og det virker fint.

Nu har installeret det på en ny XP med SP1, og så mangler er et Indeo codec.
Som det ses af nedenstående fra www.indeo.ligo.com findes dette codec i XP
men ikke i XP m. SP1. Kan jeg kopiere dette codec fra den gamle maskine til
den nye?

c",)

Stefan

With the September 2002 update to Windows XP (known as Service Pack 1),
Microsoft suspended distribution of the Indeo codecs as a base part of its
operating system. This only affects users with new PCs that are shipping
with Windows XP Service Pack 1, or clean installs of Windows XP SP1 on an
older system. Unfortunately, a number of game and multimedia titles require
Indeo to be installed on the OS in order to function.

Fra : Henrik

Dato : 26-03-03 15:03

"Stefan Kristensen" <stk@rus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
i XP
> men ikke i XP m. SP1. Kan jeg kopiere dette codec fra den gamle

Det tror jeg ikke, da det skal installeres for at fungere. Men hvis du
ikke har dette codec, så findes det fx i denne her codecpakke
http://ace.subpage.net/

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 26-03-03 15:16

> Det tror jeg ikke, da det skal installeres for at fungere.
Det var jeg også bange for

>Men hvis du
> ikke har dette codec, så findes det fx i denne her codecpakke
> http://ace.subpage.net/
Det ser jo lovende ud. Jeg prøver det i aften.
Mange tak for hjælpen.

mvh
Stefan

Fra : John Vedsegaard

Dato : 04-04-03 20:43

> [...]
require
> Indeo to be installed on the OS in order to function.

Et super link

John