Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
TECHNIKdirekt
Fra : Gert Hansen

Dato : 20-03-01 11:51

Hej

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med firmaet via e-mail flere gange. Efter
placering af en ordre fik jeg en mail med flere varer i restordre så jeg
anullerede ordren - ingen reaktion. Ny mail - om det var en fejl at jeg ikke
havde hørt noget - ingen reaktion. Ny mail for at høre om en vare er på
lager eller "out of stock" - ingen reaktion.

Nogen der ved om det er normal politik for dem eller??

Det skal siges at min ordre der blev anulleret ikke kom - dvs.
tilsyneladende har de reageret, men bare ikke svaret.

--
Best regards

gert@mad.dk (Kbh.)

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 20-03-01 13:40

"Gert Hansen" <gert@mad.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det skal siges at min ordre der blev anulleret ikke kom - dvs.
> tilsyneladende har de reageret, men bare ikke svaret.

Jeg har ikke selv handlet med dem.

Men jeg kontaktede dem telefonisk og fik meget prof. hjælp til spørgsmål om
et par produkter.

Så prøv at ring istedet.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Jan Jespersen

Dato : 20-03-01 20:12

> [...]
>
> Det skal siges at min ordre der blev anulleret ikke kom - dvs.
> tilsyneladende har de reageret, men bare ikke svaret.

Jeg har nu handlet et par gange hos dem, og alt er gået godt. Hurtig
levering og god service. Har selv netop bestilt den nye Nikon Coolscan.
Denne fik jeg at vide var i restordre. Efter at have sendt dem en mail med
forespørgsel på hvornår jeg kunne forvente at modtage en, fik jeg staks en
mail med svar om at levering forventes i starten af april. Men lad os nu
se...... Om en måned er jeg måske ikke tilfreds mere. Ellers må jeg jo ofre
lidt flere penge (ca. 3000.-) og gå ned i en god dansk fotohandler, når
scanneren ellers kommer til landet.

Mvh
Jan

Fra : palle

Dato : 21-03-01 00:59

"Gert Hansen" <gert@mad.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Bestilte 8 varer hos Technikdirekt !
Fik mail at 4 varer var ikke på lager, 7 dage efter var den samlede
ordre klar til forsendelse, og 3 dage efter fik jeg alle 8 varer
tilfredsstillende og på kredit MasterCard

palle

Fra : john hansen

Dato : 22-03-01 02:52

"Gert Hansen" <gert@mad.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har forsøgt at komme i kontakt med firmaet via e-mail flere gange.
Efter

Jeg har oplevet det samme engang, jeg ringede til dem for at få en
bekræftelse fra dem om afbestilling af den vare som de ikke havde på lager,
de sendte så en sådanne.
Jeg havde bestilt et digital kamera ved dem, og havde opgivet mit dankort
nummer, jeg ville ikke risiker at de sendte kameraet efter jeg havde købt et
andet.

John Hansen