Hjælp til Splinter Cell
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 26-03-03 12:21

Hej gruppe!!!

Jeg er noget til en bane hvor jeg skal finde nogle amerikanske gidsler inden
de bliver dræbt. Alle de døre jeg kan finde er jammed. Jeg er i et slagteri.
Jeg kan se tre mænd der står og snakker men kan ikke gøre en skid. Hvordan
kommer jeg vidrer???

På forhånd tak!!!

Fra : Miv

Dato : 27-03-03 10:11

Hejsa

Jeg har lidt samme problem, smider en granat i ho'det på de tre der står og
taler, hopper ned, ta'r de ting
de har på sig, går så hen mod slagteriet, tænder mine varmesøgende briller
(har osse prøvet med nattebrillerne)
, men jeg ka' sku' ik' se en skid alligevel, inde i det kolde slagter-rum !!
Så der står jeg og kan hverken komme frem eller tilbage ..... Har
prøvet at loade en tidligere savegame der synes jeg heller ik' at de
varmesøgende briller virker

Pleeeeeeease help me !

Mvh.
Miv

miv@tdcadsl.dk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-03-03 16:35

> [...]
> Så der står jeg og kan hverken komme frem eller tilbage ..... Har
> prøvet at loade en tidligere savegame der synes jeg heller ik' at de

De varmesøgende briller er ok derinde, man kan ik se så meget af de ting der
står der inde, men man kan nemt se fjenderne... man er faktisk ekstremt
overlegen derinde fordi de ingenting kan se...

Fra : Miv

Dato : 27-03-03 19:25

">
> [...]
> overlegen derinde fordi de ingenting kan se...
>
> Yepper, har fundet u'a det, havde lagt den nyeste nvidia driver ind 43.00
hedder den og med denne driver virker
brillerne sku' ikke Er nu gået tilbage til 41.09 "tror jeg den hedder"
og alt er i fineste orden !!

Mvh.
miv

miv@tdcadsl.dk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-03-03 22:36

> hedder den og med denne driver virker
> brillerne sku' ikke Er nu gået tilbage til 41.09 "tror jeg den
hedder"
> og alt er i fineste orden !!

Mystisk... jeg køre også med en 43.xx driver... den er bare tip top...