Rør ved mig!
Fra : hende.dk

Dato : 20-03-01 11:20

Tænkte at dette emne krævede en tråd for sig selv. For jeg vil give
ubetinget ret i, at mænd skal kræves der ret og bede om at blive rørt
ved. Mænds erogene zoner er (vitterlig) lige så forskellige som
kvindernes og det skal vi 'tøser' både huske og sidenhen tage alvorligt.
Og hvordan kan det så være, at vi 'glemmer' at røre ved vores mænd? For
jeg tænker, at det kun handler om at vi har så travlt med selv at nyde,
at vi glemmer at yde. Jeg tror på at kulturen spiller en afgørende
rolle.

Meget af denne problematik (tillader jeg at kalde den) tænker jeg skal
dels findes i hele pornograffiens historie. Kvinder er blevet gjort til
objekter for mænds lyster. Kvinderne var dem som blev udstillet (på godt
og ondt) og via de kulørte blande og overbelyste farvefilm kunne mændene
få sig en 'spiller'. Så skete der en kovending (tænker det er et sjovt
udtryk) og nu kom kvindernes seksualitet i søgelyset. Krævede vi
ligeret? Tænker, at det ikke helt hænger så firkantet sammen... men vi
krævede at nå de samme 'dyrebare' højder som mændene. Vi ønskede at
smage orgasmens sødme, når den var krydret med virkelig begær.

Og således tænker jeg, ligger det dybt begravet i hele vores opvækst.
Kvinder skal have noget ud af det - og de er sgu' svære nok at få tændt
op under. Mænd måtte jo huske, at der jo er lige så meget nydelse i at
se en anden nyde - hvilket et langt stykke hen ad vejen er rigtigt, men
det er i hvert fald ikke det evige gyldige sandhed.

Noget andet, der også spiller ind (som jeg ser det) er tidens erotiske
noveller - mænds seksualitet synes at få en sekundær rolle. De er
pludselig gjort til objekter for kvindens nydelse... de skal (som jeg
har skrevet i et tidligere indlæg) levere varen. De bliver gjort
'kønsløse' og vi sidestiller deres udløsning med orgasme og tænker
muligvis: der skal jo ikke så meget til! Og hold da helt kæft hvor vi
glimrer ved at gå helt galt i byen.

Og det handler vel også om, at have for øje at sex er mere end at være
nøgne sammen. Og jeg tror på at vi kvinder (for vores mænds skyld) i
perioder skal tilbage til 'udstillingen' (og dette skal IKKE forståes i
en negativ forstand). Vi skal ægge dem, spille op og være
grænseoverskridende flirtende med dem.

/hende.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 20-03-01 15:17

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse news:997ajr$t95$1@sunsite.dk...

Hej hende

Først: et smukt indlæg, som jeg nikkede til hele vejen.

Andet:

Handler det ikke om et sted at kvinderne måske skal genopdage at man
kan blive tændt af at røre?

Jeg mener jeg bliver sandelig også tændt af at røre, og mon ikke
kvinderne har det lige sådan? Men har 'glemt' det eller undertrykt
trangen til at begære og røre, da det i vores kultur nemt kan komme
til at se ud som om hun er for nem?

Og hvad flirten angår.. ja min evige kæphest. Nu er jeg ret ofte ude,
caféer, dansesteder og andet, og det slår mig hver gang hvor svært
det er at slå et smil af en kvinde uanset alder, sociale status, og
andet..

Jeg opdagede at en hel del piger/kvinder så en del på mig og nogen af dem mere end en gang, men når jeg så kiggede tilbage pg
fangdede
deres øjne skete deren af to ting: enten slog de lynhurtigt øjnene
væk og kiggede kun når de troede jeg ikke så det, eller også så de
tilbage med det her isdronningudtryk i ansigtet, ikke en gang et
stille smil blev det til og det er det samme hver gang.

Jeg snakkede med en ven der var med i lørdags og han havde gjort de
samme observationer omkring kvinder ude i det pulseerende liv og som
han sagde, det er ikke kun når man går i byen, det er i toget,
bussen, Brugsen, gaden alle steder, de er som isdroninger og når man
ikke får et smil eller anden tilkendegivelse, lader man som mand det
være ved det og tager intet initiativ.

Mænd tager ikke initivet uden at være blevet 'inviteret' medmindre
mænd har fået så meget at drikke at de 'overser' isdronningudtrykket.

Ak ja...

Så jo tak mere flirt tak

Hilsen
Tomas O.

Fra : hende.dk

Dato : 21-03-01 20:14

Thomas!

Joh... måske handler det om at kvinder skal 'genopdage' at mænd kan lide
at blive rørt ved. Måske handler det (tænker jeg), at kvinder skal
fortælles, at mænd kan lide at blive rørt ved. At mænd ønsker denne
kontakt eller sagt på en anden måde: at mænd er (meget) mere end en
kontakt; "træk du bare i 'lemmet' lille-pige og jeg er klar!'"

Når jeg lytter til kvinderne i min omgangskreds, så er der virkelig en
håndfuld imellem som bringer kvalme, væmmelse og afsky op i mig. Og det
er netop den slags kvinder du omtaler i dit indlæg: 'isdronningerne'.
Det, der morer mig ved dem er deres 'dumhed' (alt er lige nu sat på
spidsen og måske en dag jeg uddyber dette endnu mere) og deres
fuldstændige (hæmningsløse) mangel på at se tingene i perspektiv.

De 'isdronninger' jeg her tænker på er dem, der bevidst spiller på alt
hvad en kvinde kan (og skal) spille på. Går i byen og ønsker flirten -
der sker bare et og andet med dem (og specielt når de er i flok). Mænd
bliver til svin. Savlende svin og hvis de på nogen måde får
opmærksomheden (den de skriger til himlen efter) enten via et stille
smil, øjne der søger og studerer deres bevægelser - så er fanden for
alvor løs: "for se ham, hvem tror han at han er og videre i en endeløs
skrue (uden ende)"

Jeg vil ikke umiddelbart kommentere dem på gaden, brugsen, toget (måske
fordi jeg meget vel selv kunne (på de dårlige dage) være en af dem), for
jeg tænker at ofte har vi så travlt med at havde stress og være lidt små
irritereret (over hvad som helst) at vi måske ikke helt registrerer at
der flirtes med os.

Jeg tænker, at disse ('kontante') udlægninger også skal ses i lyset af
andre elementer... men mere og det en anden dag!

For seriøst hvad var vi uden flirten? Hvor var vi uden flirten? Disse
små tilkendegivelser uden ord, der spiller på alt fra tåbelige klicheer
til følelsen at 'oss jeg' er noget virkelig værd i den store sammenhæng.

"sig du kan li' mig og mer end kun med ord"

hende

Fra : Tomas O.

Dato : 21-03-01 20:48

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse news:99au8s$c7e$1@sunsite.dk...
Hej hende
> [...]
> denne kontakt eller sagt på en anden måde: at mænd er (meget) mere
> end en kontakt; "træk du bare i 'lemmet' lille-pige og jeg er

Ja jeg nyder nu at blive rørt ved af en kvinde og ikke kun seksuelt.
Selvom den seksuelle berøring er dejlig, men mangelfuld i de fleste
tilfælde...

Det er tris men sandt at rigtig mange kvinder springer direkte ned
til den lille mand og helt og holdent overser alt det der sidder
udenom. Ikke at glemme det der er indeni. Alt for mange gange synes
jeg at kvinder er meget fysiske i deres skesualitet og intet levner
til fantasien, flirten og alt dte andet der giver ekstra krydderi på
(sex)livet.

Skægt at jeg i min alder skal sidde her og sige det samme til
kvinderne, som kvinderne sagde til mændene da jeg var teenager hehe

Kvinder i dag virker som om de har ret til kæl nus og orgamser og som
om det er mandens forbandede pligt at give det(?) og den andne vej
rundt? ehermmm.. der står det sgu tit grelt til.

> [...]
> en håndfuld imellem som bringer kvalme, væmmelse og afsky op i mig.
> Og det er netop den slags kvinder du omtaler i dit indlæg:

Ak ja.. godt at vide at man ikke er helt tosset. Nogen svar på indlæg
omkring flirt har jeg nemlig fået at vide at det er mig den er gal
med. Dette har jeg dog nægtet pure *G* blandt andet fordi en hel del
af mine mandlige venner bekræfter at det er sådan det alt for ofte
forholder sig.

> Det, der morer mig ved dem er deres 'dumhed' (alt er lige nu sat på
> spidsen og måske en dag jeg uddyber dette endnu mere) og deres
> fuldstændige (hæmningsløse) mangel på at se tingene i perspektiv.

Hehe.. tjah.. som jeg ser det snyder de jo ikke kun mændene, men i
høj grad også sig selv, for hvordan i alverden ved de med sikkerhed
at det ikke er deres livs største kærlighed de leger isdronning med?

> [...]
> alt hvad en kvinde kan (og skal) spille på. Går i byen og ønsker
> flirten - der sker bare et og andet med dem (og specielt når de er

Mænd er nu ofte, desværre, også nogne svin når de er i flok.

> [...]
> stille smil, øjne der søger og studerer deres bevægelser - så er
> fanden for alvor løs: "for se ham, hvem tror han at han er og

LOL, ja det er sgu da for dumt. Se afsnittet om den store kærlighed.

> [...]
> stress og være lidt små irritereret (over hvad som helst) at vi
> måske ikke helt registrerer at der flirtes med os.

Jamen sådan er det vel for alle uanset køn, problemet i mine øjne er
bare at det er reglen snarere end undtagelsen at kvinder ikke kan
flirtes med.

> Jeg tænker, at disse ('kontante') udlægninger også skal ses i lyset
> af andre elementer... men mere og det en anden dag!

Ja tak

> [...]
> Disse små tilkendegivelser uden ord, der spiller på alt fra
> tåbelige klicheer til følelsen at 'oss jeg' er noget virkelig værd

Det er jo liige det. En perfekt dag kan være en dag hvor man har
flirtet uden ord med en forbipasserenede af dte modsatte køn. Alene
det at en af det modsatte køn har anerkendt ens tilsedteværesle på
denne jord og set noget specielt i en som var værd at flirte med,
uanset udfaldet af flirten.

Fra : Christa

Dato : 24-03-01 12:21

Hejsa!

> [...]
>kontakt eller sagt på en anden måde: at mænd er (meget) mere end en
>kontakt; "træk du bare i 'lemmet' lille-pige og jeg er klar!'"

Jeg mener, at nøglen til det hele ligger allerede i dette første afsnit.

Kvinder skal genopdage mændenes krop og følelser - men hvordan kan vi det,
hvis mændene ikke "kæfter op"?

I tidernes morgen blev sex anset som noget mænd havde brug for og kvinderne
måtte udholde for deres mænds skyld. NYDE det? Uhada, nix!

Så kom kvindebevægelsen: Kvinder skal også nyde sex! (Underforstået: mænd
kommer jo so let, de nyder det alligevel.)

Så skulle først kvinden selv, og også manden, læres, hvordan en kvindes
krop og psyke egentlig fungerer - hvor er klitoris, hvor er g-punkt (er den
der overhovedet?)? Man(d) skal ikke gå direkte til sagen, han skal være
kærlig og nusse hende først osv osv osv...

Beskeden idag lyder: man skal kommunikere!

Hvilket for det meste bliver udlagt sådan, at kvinden skal fortælle, hvad
hun kan li' og har brug for - og manden skkal prøve at finde ud af hendes
indikationer.

Den anden vej rundt er det jo ikke nødvendigt, da "Direkte berøring af
klitoris er ubehageligt, hvis kvinden ikke er ophidset. Mens manden nyder
mest at blive berørt direkte ved penis, uden dikkedarer". Dette er en
sætning, som jeg har hørt/læst adskillige gange i tidens løb.

Så mænd - er det ikke på tide, at starte en dialog i stedet for en monolog,
når vi taler om kærtegn og nydelse?

Jeg tror, at der er mange mænd, der nyder at blive nusset - men som heller
ikke har lært at vise, at de kan li' det. Jeg har i hvert fald oplevet det.
Jeg elsker nusseri og små kys f.eks... men hvis der ikke kommer noget
feedback i form af et smil, et suk, lidt nussen tilbage... så er det efter
nogen tid heller ikke sjovt.

Så mænd - hvis I vil blive rørt andre steder end ved vores fælles bedste
ven - så sig/vis det til kæresten! Der er ingen af os, der er
tankelæsere...

Christa

Fra : Tomas O.

Dato : 24-03-01 15:43

"Christa" <christa@juice.dk> skrev i en meddelelse news:Xns906E7EBB2C05Efrankeboxdk@212.242.40.196...
SNIP
> Så mænd - hvis I vil blive rørt andre steder end ved vores fælles
> bedste ven - så sig/vis det til kæresten! Der er ingen af os, der
> er tankelæsere...

Så sandt som det er sagt og det gælder vel også andre steder end i
sengen.

Hilsen
Tomas O.

Fra : René Hjorth

Dato : 24-03-01 17:56

Sat, 24 Mar 2001 11:21:04 +0000 (UTC) skrev christa@juice.dk (Christa)

Hej Christa,

>Kvinder skal genopdage mændenes krop og følelser - men hvordan kan vi det,
>hvis mændene ikke "kæfter op"?

Jeg mener at mændene skal noget andet end at "kæfte op" nemlig at selv
tage vare på deres seksuelle udvikling - hvis en menneske får en
nydelse udaf et f.eks. blive sikket på højre øreflip, er det ikke
partneres opgave at finde det punkt...

Mennesker skal sgu' selv forklare sin partner hvad det er der er så
pisse hamrende fed

Partneren skal selv have en lyst til at finde den slags steder hos sin
partners krop, og derfor begynde at søge...

>Beskeden idag lyder: man skal kommunikere!

Jo, men for meget kommunikation drukner lidenskaben - jeg lære
utroligt mange indlæg hér om hvor vigtigt det er at folk kommunikerer
med hinanden - og 'gu er det det - men lidenskaben styrkes ikke ved at
man specifikt præciseres at partneren skal gøre det-og-det, istedet
bliver lysten nemt noget rent maskinelt.

Det er bare så forbandet vigtigt at når der er 2 der dyrker sex, hver
har deres steder hvor de har speciel følsomhed eller handlinger der
tænder dem specielt meget... at man ikke udstyrer hinanden med en
manual om hvad der skal gøres...

Partneren skal være nysgerrig og søge at finde hvad der får klokkerne
til at kime ens kærestes verden ned!

>Så mænd - er det ikke på tide, at starte en dialog i stedet for en monolog,
>når vi taler om kærtegn og nydelse?

Jeg føler nærmere at mændene bør gribe i egen barm (?) og så til at
tage nogle initiativer omkring deres egne og partnerens fornøjelser
udi det seksuelle.

>Så mænd - hvis I vil blive rørt andre steder end ved vores fælles bedste
>ven - så sig/vis det til kæresten! Der er ingen af os, der er
>tankelæsere...

Præcist - MEN endnu vigtigere: Prøv at finde de steder på hinanden
hvor I gerne vil nusses; det kan sagtens være at steder er så
værdifulde, men at I ikke selv havde fundet dem?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Sott

Dato : 24-03-01 18:18

Hej René :0)

"René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

[Sniiiippp]

Jamen, du fik sagt det så smukt, det jeg er så dårlig til at få trykt ud
*SS*

Tusinde og én hilsen
Søs

Fra : Christa

Dato : 25-03-01 11:45

> [...]
>partners krop, og derfor begynde at søge...

>Partneren skal være nysgerrig og søge at finde hvad der får klokkerne

Joda, joda - præcis det som jeg siger.

Men - hvis kvinden ikke får nogen indikation, hvad det er, som manden kan
li'... hvad skal hun ellers rette sig efter end "damebladenes" og hvorfor
ikke også pornofilmenes vejledning: Tag fat i gearstangen og den kører!
Kærtegn er bare noget ekstra som kvindekroppen kræver...

Christa

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 12:10

> Tag fat i gearstangen og den kører!

Det er nu ikke en gearstang, men et joy-stick *GGG*

MVH
Henning

Fra : Kirstine

Dato : 25-03-01 15:50

In article <Xns906E7EBB2C05Efrankeboxdk@212.242.40.196>, christa@juice.dk
says...

> Kvinder skal genopdage mændenes krop og følelser - men hvordan kan vi det,
> hvis mændene ikke "kæfter op"?

Næh - det er jo lige det. Mænd har da lige så meget ansvaret for sin
seksuelle færd som kvinder. Alligevel tror jeg måske også, at kvinder kan
være lidt "smådøve" overfor mandens tilkendegivelser. Jeg ved i hvert
fald, at jeg selv i starten overså min kærestes nydelsessignaler, fordi
jeg ikke var vant til, at mænd fatisk gav udtryk for nydelse på anden
måde end at udstøde et primal brøl ind i mellem.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 12:25

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In article <Xns906E7EBB2C05Efrankeboxdk@212.242.40.196>, christa@juice.dk
> says...

Hej

> [...]
> jeg ikke var vant til, at mænd fatisk gav udtryk for nydelse på anden
> måde end at udstøde et primal brøl ind i mellem.

Jeg har altid hørt til de tavse elskere, der er aldrig lyd på
mig, bortset fra hurtig vejrtrækning hen mod klimaks, og jeg
har utrolig svært ved at "animere" en kvinde verbalt under
samværet, hvis hun har brug for at høre hvor dejlig hun er,
fræk hun er, osv. for at hun kan få orgasme, ok jeg kan da
sige et eller andet stereotypt a la "dine dejlige bryster uhmm"
uden at miste lysten midt i det hele
Så jeg er en af de mænd, der ikke giver kvinder noget
at gå efter, med hensyn til at kæle.
Men er der et blow-job i farvandet, skal jeg nok få
munden på gled og fortælle hvor dejligt det er, hvor
frækt det ser ud etc. etc. så hun ikke giver op den
første times tid *GGG*

MVH
Henning

Fra : Christa

Dato : 26-03-01 22:46

> [...]
>fræk hun er, osv. for at hun kan få orgasme, ok jeg kan da
>sige et eller andet stereotypt a la "dine dejlige bryster uhmm"

Tsktsktsk - det er da LIGE DET, det ikke handler om. Nemlig, at
_kvinden_ skal få orgasme. Pointen her er, at mandens nydelse skal
fremmes.

Hvordan skal en kvinde vide, hvad du kan li', hvis du ikke viser det?

Det behøver jo ikke at være verbalt. Et suk, et smil, et lille grynt,
hvad ved jeg, kan tjene til at vise at du nyder en berøring særlig meget.

Altså helt for din _egen_ sjovs skyld - hvad med at vise lidt reaktioner?
Prøv, måske bliver du overrasket af resultatet?

Christa

Fra : Henning

Dato : 29-03-01 20:37

"Christa" <christa@juice.dk> wrote in message
> Tsktsktsk - det er da LIGE DET, det ikke handler om. Nemlig, at
> _kvinden_ skal få orgasme. Pointen her er, at mandens nydelse skal
> fremmes.

Min største nydelse, ligger i kvindens nydelse, og sådan har
det altid været *GG*

> Hvordan skal en kvinde vide, hvad du kan li', hvis du ikke viser det?

Det viser jeg ved at gøre hende opmærksom på min stive pik

> [...]
>
> Altså helt for din _egen_ sjovs skyld - hvad med at vise lidt reaktioner?
> Prøv, måske bliver du overrasket af resultatet?

Det er ikke sjovt at blive kælet for, når det nærmest er
smertefyldt, at blive strøget over huden på kroppen, jeg tror
ikke det fremmer hendes lyst at jeg siger av, åhhhh nej ikke mere,
det gør faktisk ondt

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 01-04-01 01:18

"Christa" <christa@juice.dk> wrote in message

> Tsktsktsk - det er da LIGE DET, det ikke handler om. Nemlig, at
> _kvinden_ skal få orgasme. Pointen her er, at mandens nydelse skal
> fremmes.

HØRT !!! :)

> Hvordan skal en kvinde vide, hvad du kan li', hvis du ikke viser det?

hMMM ja det er jo relativt ... hvis lige præcist det der skal til er en go
gang koprofagi eller en form for legemelses beskadigelse der giver
permanente skade (!) det dur ikke.
jeg tror man kan famle i mørket

> Det behøver jo ikke at være verbalt. Et suk, et smil, et lille grynt,
> hvad ved jeg, kan tjene til at vise at du nyder en berøring særlig meget.

ja det er jo f.eks sådan dte begynder .. lige pludseligt rammer man guld
årene som ingen af parterne måske viste var der

> Altså helt for din _egen_ sjovs skyld - hvad med at vise lidt reaktioner?
> Prøv, måske bliver du overrasket af resultatet?

tjaa suicide is painless :) men hvem ved før bageefter :)))) ?

MvH
Bo

i fængslet kan de få kanarie fuglen med ( troels trier / røde mor )

Fra : Dorte Olsen

Dato : 20-03-01 15:48

Hej Hende.

> [...]
> perioder skal tilbage til 'udstillingen' (og dette skal IKKE forståes i
> en negativ forstand). Vi skal ægge dem, spille op og være

Tal for dig selv....at det du beskriver vi SKAL TIL AT GØRE......gør jeg og
mange af mine kvindelige bekendte da i forvejen :) Måske derfor vi har så
tilfredse mænd ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-03-01 23:10

On Tue, 20 Mar 2001 11:19:36 +0100, "hende.dk" <dump-it@postman.dk>
wrote:

>Jeg tror på at kulturen spiller en afgørende
>rolle.

Øhh kulturen ?

>Meget af denne problematik (tillader jeg at kalde den) tænker jeg skal
>dels findes i hele pornograffiens historie. Kvinder er blevet gjort til
>objekter for mænds lyster.

jamen det er well også meget godt :) ?
en kvinde der kan ægge enmands begær - kan well for fan ikke være gåed
helt gal i byen ?

> Kvinderne var dem som blev udstillet (på godt
>og ondt) og via de kulørte blande og overbelyste farvefilm kunne mændene
>få sig en 'spiller'.

jamen det er sgu da ogås skide praktisk - hvis man ikke lige er i
forholde hvor det erotiske behov går lige op jamen så kan man sætte en
film på obne et blad få taget trygget og komme vider i teksten !

> [...]
>krævede at nå de samme 'dyrebare' højder som mændene. Vi ønskede at
>smage orgasmens sødme, når den var krydret med virkelig begær.

Hmmm .... ja .... men det kommer well sådan lidt af sig selv sammen
med den kærste man nu har om nogen - så finder man well rundt i hvad
der skal til hvor meget man kan tage og give og bygge på .... det er
jo en lang kompliceret proces .

>Og således tænker jeg, ligger det dybt begravet i hele vores opvækst.
>Kvinder skal have noget ud af det - og de er sgu' svære nok at få tændt
>op under

ikke min , men hun har nu også flere køns hormoner ind blod celler -
så .... men dybest set så tror jeg det sgu ikke . hvis man vikerligt
næære begær for den man er sammen med så skal man sgu nok finde det !

>. Mænd måtte jo huske, at der jo er lige så meget nydelse i at
>se en anden nyde -

ahh det var da også distarherene igen :(

> hvilket et langt stykke hen ad vejen er rigtigt, men
>det er i hvert fald ikke det evige gyldige sandhed.

ok hvad gør vi så ?

>Noget andet, der også spiller ind (som jeg ser det) er tidens erotiske
>noveller

hvad for nogen novveler ?

>- mænds seksualitet synes at få en sekundær rolle. De er
>pludselig gjort til objekter for kvindens nydelse... de skal (som jeg
>har skrevet i et tidligere indlæg) levere varen.

ja tak :)

> De bliver gjort
>'kønsløse' og vi sidestiller deres udløsning med orgasme og tænker
>muligvis: der skal jo ikke så meget til! Og hold da helt kæft hvor vi
>glimrer ved at gå helt galt i byen.

for mig er det nu optimalt hvis jeg rent faktisk skal komme , hvad
ikke sker så tit - så skal jef nå et sted i bevistheden hvor den jeg
parre mig med ikke længer er noget andet ind levene kød som jeg
fortære råt - - en swwet feeling i mellem at negå et rov mord & en
voldtægts forbrydelse mums :)

> [...]
>perioder skal tilbage til 'udstillingen' (og dette skal IKKE forståes i
>en negativ forstand). Vi skal ægge dem, spille op og være

jeg tror man skal ligesom prøve at være sig selv og find eud af hvad
der i grunde klikker for en også prøve at realsiere det .
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 21-03-01 12:52

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse

Hej

For mig er det af stor betydning, at kvinden viser
at hun nyder berøring og kærtegn, det tænder mig,
fremmer min lyst til netop at elske med hende!

Det omvendte synes ikke at være så almindeligt,
at kvinder tænder på at kærtegne manden og se,
høre og mærke den lidenskab det vækker hos ham,

Der hvor jeg som mand oplever, at kvinden kan
bruge de ting mænd udstråler, er når manden viser
sit begær efter hende, men ikke at hun ved berøring
kærtegn, vækker dette begær efter hende, heldigt
for kvinder, at mænd generelt er mere visuelle og
tænder på syns indtryk etc. end kvinder tilsyneladende
gør.

Ud over kys, og kærtegn af mine kønsorganer, tænder en
kvindes berøring mig ikke, andre kærtegn, kærtegn på
andre dele af min krop, lemmer og ansigt/hoved, føler jeg
irriterende, nærmest smertefyldte, det gør ondt, som at
blive strøget på en hudafskrabning feks.

Så rør mig helst ikke *G*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 23-03-01 23:25

Hej hende.dk :0) (og velkommen hertil)

> [...]
> kvindernes og det skal vi 'tøser' både huske og sidenhen tage alvorligt.
> Og hvordan kan det så være, at vi 'glemmer' at røre ved vores mænd?

Jamen, gør "vi" nu også det. Det er en generalisering, og den kan have sin
berettigelse. Jeg rør meget, det har jeg altid gjort. Og nus over hele
kroppen, kys og kærtegn og fjerlette berøringer og en drillende tunge er
faste ingredienser i min måde at vise min kærlighed på fysisk. Jeg griber
skam ikke blot om rumsterestangen og pumper derudaf *GG*
Jeg nusser f.eks. ved oralsex hele området (hvis der ikke er tale om en
quickie) og kysser ofte inderlår, nosser og penis også bagefter fordi jeg
ikke kan lade være, det er for mig en tilkendegivelse af min hengivenhed,
tænker jeg.

> For
> jeg tænker, at det kun handler om at vi har så travlt med selv at nyde,
> at vi glemmer at yde. Jeg tror på at kulturen spiller en afgørende
> rolle.

Hmm...
Jamen, herfra ser verden anderledes ud - nærmest modsat skulle jeg mene.

> [...]
> krævede at nå de samme 'dyrebare' højder som mændene. Vi ønskede at
> smage orgasmens sødme, når den var krydret med virkelig begær.

Nu du nævner pornografien - så illustrerer den oftest mænd der nyder og
kvinder der yder, hvis vi lige ser bort fra selve samlejet, hvor det jo
hovedsageligt handler om "ud-ind-ud-ind". Det er kvinder der sutter pik,
rider og skal forsøge at se erotiske ud med sperm i øjet. Det er kvinder,
der skal ligge og vride og vende sig i en uendelighed på lagnet - for onani
er jo nærmest en mini-porno-spillefilm i sig selv. Sådan er det da IMO
stadig, det er det der afspejles i "nutidens" pornofilm, der er ikke meget,
der har ændret sig der.

Og jeg betragter det som en selvfølgelig og naturlig ting, at også kvinders
orgasmer tages "alvorligt". Nydelse bør for begge parters vedkommende være
en integreret del af det seksuelle samvær IMO.

> Og således tænker jeg, ligger det dybt begravet i hele vores opvækst.
> Kvinder skal have noget ud af det - og de er sgu' svære nok at få tændt
> op under.

Det ser jeg intet galt i - alle bør få noget ud af det - ellers er der ikke
megen mening i samværet

> Mænd måtte jo huske, at der jo er lige så meget nydelse i at
> se en anden nyde - hvilket et langt stykke hen ad vejen er rigtigt, men
> det er i hvert fald ikke det evige gyldige sandhed.

IMO findes der ingen evige gyldige sandheder - verden forandrer sig jo, vi
forandrer os - og derved er det der virkede sidste år, forældet og
outdateret i år

> [...]
> 'kønsløse' og vi sidestiller deres udløsning med orgasme og tænker
> muligvis: der skal jo ikke så meget til! Og hold da helt kæft hvor vi

Også her er jeg uenig - det er da netop nu, at der for alvor er taget hul på
snakkene om at udløsning ikke er lig med orgasme, hvilket er en ret fed
udvikling synes jeg. Nemlig at den gængse holdning langsomt ændres til at
forstå, at mænd skam ikke bare skal levere "klatten", men at de også gerne
skulle vride sig i ekstase :0)

> [...]
> perioder skal tilbage til 'udstillingen' (og dette skal IKKE forståes i
> en negativ forstand). Vi skal ægge dem, spille op og være

Enig!!!
Og mænd skal anerkende og forstå, at kvinders seksualitet er anderledes
skruet sammen end deres. Ligesom kvinder skal forstå det. Derved kan man
sætte sig ned med åbne sind, og lære hinanden - hvad det er der virker for
hver især. Så hvis manden foretrækker at man stripper for ham, for dernæst
at kaste sig direkte ned på pikken - og kvinden foretrækker, at der er et
langt forspil og en masse nusseri - så bliver der plads til begges
seksualitet og alle er glade.

Der er hovedsageligt kun én ting, som jeg stejler rigtigt over i dit indlæg.
Og det er den der holdning, som jeg fornemmer der ligger bag (og jeg tager
måske fejl, det er jeg ekspert i *S*). At mænd er nogle stakler, som "vi
kvinder" ikke gider at gøre noget ud af - mens de skal stå på pinde for
"os". Det er for stift et udtryk for mig. Mænd er ikke mere stakler end
kvinder, de kan åbne munden og sige hvad de gerne vil have. Og får de det
ikke, så kan de finde en anden partner, eller arbejde med det i forholdet.

Der er jo en del undersøgelser gennem tiderne, der har slået fast, at mænd
ofte har en større tilfredsheds-grad i forhold - end kvinder. Så jeg tror
simpelthen ikke på, at det står så grelt til. Derudover er det min
personlige erfaring, at det oftest er kvinderne der nusser mændene lidt til
festerne og andre sammenkomster. Så sidder fru Hansen og nusser Hr. Hansen
lidt, mens hans hovede daler ned på brystet af "træthed", og hr. og fru kan
snildt være 23 år gamle *G*. Jeg har også set det "in action" til HH-fester,
hvor deltagerne typisk er omkring 18 år. Så sidder der en halvfuld gut og
sejler lidt rundt på stolen, mens en forelsket ungmø sidder ved hans side og
nusser hans arm og husker at samle hans ting sammen, inden de begiver sig
afsted ud i natten.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : hende.dk

Dato : 24-03-01 00:15

Søs!

Alt i mit indlæg er sat på spidsen. Du kan jo kun generalisere, hvis du
sætter på spidsen. Det ynder jeg at gøre. Men ikke desto mindre mener
jeg så ganske absolut, at der er en gran af sandhed i det. Dog siger jeg
ikke at mænd er stakler - det var slet ikke udgangspunktet for mit
indlæg...

F.

Fra : Henning

Dato : 24-03-01 14:39

> [...]
> jeg så ganske absolut, at der er en gran af sandhed i det. Dog siger jeg
> ikke at mænd er stakler - det var slet ikke udgangspunktet for mit

Hej F.

Det gør ikke noget, at tingene bliver sat på spidsen, jeg læste
nu heller ikke noget om "stakkels mænd" i dit indlæg, kun at
du siger, at seksualiteten mellem parrene, gennem viden om
hinanden, sandsynligvis bliver bedre og dejligere, og det er
jeg enig med dig i.
Ikke 2 mænd/kvinder er ens, alligevel, er der nogle generelle
ting der "virker" når det par mødes og skal have sex første
gang, hvis nervøsitet, generthed etc. da ikke bremser og lukker
af for de sanse indtryk, kærtegn og kæleriet burde afstedkomme,
med hensyn til at vække lidenskaben i os, suxseen er jo i høj grad
afhængig af det der foregår i vores sind.

Hvad sker der? Tjah....... man ser en person, som man tiltrækkes
af, man kontakter vedkommende, enten direkte, eller indtager en
"opfordring til kontakt" attetyde, så indleder man en social kontakt,
hvor begge parter tager bestik af hinanden, gennem mimik, tale og
let berøring, kort sagt, begynder at kurtisere, vækker det genklang,
går man fra at bruge verbal oratik, over til at bruge munden til
oral kontakt, i form af kys, kyssets funktion er at vise den anden, at
man er ufarlig og ikke ude på at skade, og derfor tillidsskrabende,
ofte "overgiver" man sig til hinanden i de første sekunder af kysset,
og smyger sig ind til den andens krop, begynder at kærtegne hinanden
intenst med hænder og hele sin krop. Den usikkerhed, blufærdighed,
angst etc. man måske havde, elimineres og bliver til tryghed og
lidenskaben vokser, hvis man da ikke har for mange dårlige erfaringer
med i bagagen, for så skal der mere til i form af gentagelser af
kurtiseringen.
Summen af den generelle viden man har om det andet køn, i
forbindelse med de er faringer man har med det køn ens partner
har, gør det nemmere og tryggere at være sammen seksuelt.

Som en pige engang sagde til mig, at hun var bange for ikke at
leve op til mine forventninger, på grund af de erfaringer jeg havde,
kunne jeg bare svare: " Du er da et helt nyt og ukendt menneske
for mig, jeg skal lære det hele fra nyt af igen, sammen med dig!
Det som jeg har haft sammen med andre kvinder, kan ikke bruges
til ret meget, for du er dig og ikke de andre"
Det eneste jeg har, når jeg møder en ny partner, er en masse gode
oplevelser, en masse viden om hvad jeg måske kan gøre, jeg har
lært at der findes uendelig mange måder at kærtegne på, som jeg
kan prøve at bruge, vækker det genklang, er det godt, hvis ikke, så
kan man jo prøve noget andet, måske opdage, at nakken er min
nye partners mest erotiske zone, hvilket hun måske ikke selv
var klar over. det er det man kan bruge sin "generelle viden"
og sine erfaringer til. Ikke noget med "stakkels M/K" *GGGG*
For det er gensidighed til fælles bedste, ikke et offer man bringer,
men en gave man får, som respons på den omsorg, opmærksomhed,
kærlighed, lidenskab man udtrykker i forhold til hinanden, vi ER jo
ikke modstandere og burde ikke være det, men der findes både
mænd og kvinder, der har så traumatiske oplevelser i forhold til
det andet køn, at de automatisk går i forsvar-position over for
det andet køn, som gruppe betragtet, (mænd/kvinder)

Når der bliver sagt: "MÆND er............¤#&?"§......sådan og sådan"
så henter jeg atombomberne frem og kaster dem mod "DE #"§(/&%¤¤#
Kvinder" og omvendt *GGGG*

Kun ved at sige: " Vi har fælles interesser og må arbejde os frem
mod en bedre forståelse og viden for og om hinanden" kan man
håbe på at verdenen vil blive et bedre sted at leve i for begge køn,
med de forskelligheder vi nu hver især har og personlige individualister
vi er.
Hvis dialogen foregår ved at bruge slogans, forudfattede meninger,
dogmer og fordomme, bliver der "kun krig" og ikke sameksistens
på et menneskeværdigt plan.

Jeg er ikke en "stakkel" ! Det er DU/I heller ikke!
En dialog hvor ord som "åh de stakkel....." i nedsættende
eller hånlig/ironisk betydning bliver brugt, er ikke konstruktiv
efter min mening, jeg personlig trækker omgående blankt for
at forsvare mig og skade den der på den måde viser sig at være
mig uvenlig stemt.

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 24-03-01 15:52

Hej hende.dk :0)

> [...]
> jeg så ganske absolut, at der er en gran af sandhed i det. Dog siger jeg
> ikke at mænd er stakler - det var slet ikke udgangspunktet for mit

*S*
Nu skrev jeg jo meget andet og mere end det.
Det jeg tror, at jeg savnede i dit indlæg - var en tilkendegivelse af, ved
siden af al snakken om hvad vi kvinder bør gøre og forsømmer at gøre, at
mænd skam selv har ansvar for deres nydelse. Det er f.eks. ikke mit ansvar
som kvinde, at sikre en mands nydelse. Han må på lige fod med mig åbne
munden og bede om det han savner. Og jeg er ganske enig i, at (mange)
kvinder er blevet langt bedre til at bede om det, de gerne vil have, det kan
(mange) mænd så evt. lære af.

Ergo:
Hvis manden ikke føler han bliver nusset nok, må han gøre opmærksom på det.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 24-03-01 14:49

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej hende.dk :0) (og velkommen hertil)

Hej Søs

> [...]
> ikke, så kan de finde en anden partner, eller arbejde med det i forholdet.

Jeg læser ikke noget med "stakkels mænd" i F.`s indlæg, kun, at
viden giver forståelse og det gælder jo begge veje, nu mere viden,
des større er mulighederne, for et positivt forhold.

Jeg personlig kan ikke fordrage at blive nusset og kælet
andre steder end *der* men så må det gerne være både
med hænder og mund *GGG*

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 24-03-01 15:45

"Henning" <cfp8281@vip.cubercity.dk> skrev i en meddelelse news:99i8fp$sib$1@news.cybercity.dk...
SNIP
> Jeg personlig kan ikke fordrage at blive nusset og kælet
> andre steder end *der* men så må det gerne være både
> med hænder og mund *GGG*

Det kan jeg . Jeg nyder det i fulde drag når en kvinde nusser andet
end 'dyret' også.

Jeg har en hel del erogene zoner som næsten altid bliver overset og
dyrkes de ikke 'dør' de.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 12:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har en hel del erogene zoner som næsten altid bliver overset og
> dyrkes de ikke 'dør' de.

Jeg har det bare på den måde, at efter kort tids berøring,
(nus/kæl) bliver min hud hyber-sensitiv og så begynder
det at føles som hvis der bliver rørt ved en hud-afskrabning,
det fremmer jo ikke lyst og fornøjelsen, min kone kan godt
lide at kæle for mig, og det "finder" jeg mig så i et stykke
af vejen, med sammenbidte tænder *GGGG*
Samtidig er jeg så killen, at bare en siger kille kille, så
knækker jeg sammen i grin, kommer der en og rør ved
mine sider bag fra, hopper jeg tyve meter op i luften, forfra,
når jeg som regel at kaste vedkommende til jorden med et
judogreb, før hun kan nå at røre mig *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 24-03-01 16:03

Hej Hemse :0)

> [...]

> viden giver forståelse og det gælder jo begge veje, nu mere viden,
> des større er mulighederne, for et positivt forhold.

Jeg tager nok også fejl - og jeg sagde heller ikke noget om, at det var
noget hun skrev. Mere at det var en følelse der opstod i mig ved læsningen:
"jeg fornemmer der ligger bag"... og jeg gjorde også opmærksom på, at jeg
sikkert også tog fejl.
Se iøvrigt mit indlæg til hende.dk.

> Jeg personlig kan ikke fordrage at blive nusset og kælet
> andre steder end *der* men så må det gerne være både
> med hænder og mund *GGG*

Min pointe er, at jeg ikke kan se, at det er kvindens ansvar at nusse, kæle
osv. Ligesom det heller ikke er mandens ansvar. Det er ens eget individuelle
ansvar at forsøge efter bedst evne at skabe de rammer og det indhold i ens
forhold, som virker bedst muligt for begge hver især. Og hvis der er noget
der ikke fungerer, må man arbejde med det (eller afslutte forholdet). Min
holdning er, at bliver jeg ikke nusset/kælet nok, så beder jeg om det. Jeg
gør højt og tydeligt opmærksom på, at det ikke er tilfredsstillende for mig,
og at jeg føler mig forsømt. Og jeg ville blive ultra irriteret over at
finde ud af efter 20 år, at sådan har manden haft det i alle disse år, men
han forventede at jeg skulle aflæse hans behov og tage hensyn til dem -
_uden_ at han tog ansvaret for sin egen nydelse, og gjorde opmærksom på
behovet/lysten.

Og så er der detaljen, som Christa kommer ind på, og som jeg synes er meget
relevant.
Jeg synes nemlig (og dette er absolut subjektivt og uvidenskabeligt) at
kvinder er langt bedre til at sukke henført og nydende samt nusse igen, så
manden ved at dette er godt - at han gør noget virkeligt lækkert. Mens mange
mænd ikke udviser den samme nydende adfærd, og heller ikke er nær så gode
til at give igen. Hvis/når jeg har nusset og kælet en mand, suttet den af på
ham, redet ham og han er kommet (fået udløsning eller orgasme) - og dette
gentager sig dagligt i ugevis, og hans mest ophidsende tiltag er et klap på
ryggen (ok, jeg overdriver for forståelsens skyld *GG*). Så daler min lyst
til at være ydende, og forsvinder med tiden helt og aldeles. Og dette har
jeg skam oplevet

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 13:21

> Hej Hemse :0)

Hej Søsser

> [...]

> til at være ydende, og forsvinder med tiden helt og aldeles. Og dette har

Hver i sær er ansvarlig for sin egen seksualitet, det kan vi ikke
være uenige om, og der er intet så dræbende for lysten, som
en partner, der ikke udtrykker sin nydelse, verbalt eller nonverbalt,
det er jo de eneste "retningslinier" man har at gå efter når man
kærtegner ham/hende, det ER døden, at have en "sovende, rekationsløs
partner"
Der SKAL være gensidighed og respons, ellers kunne man jo lige så
godt nøjes med fantasi partnere og sin højre hånd!
Intet er skønnere, at være sammen med en aktivt og hæmningsløs
nydende partner, der viser hun/han sætter pris på forholdet og det
der sker her og nu, følelserne dør, hvis der ikke er respons og
gensidighed, hvis partneren ligger som et stykke træ, så kan
man sku lige så godt kneppe med en dør

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 26-03-01 14:34

Hej Hemse :0)

> [...]
> Der SKAL være gensidighed og respons, ellers kunne man jo lige så
> godt nøjes med fantasi partnere og sin højre hånd!

Ja, det var også min reaktion, og endda næsten ordret - hvad jeg sagde *GG*

> [...]
> der sker her og nu, følelserne dør, hvis der ikke er respons og
> gensidighed, hvis partneren ligger som et stykke træ, så kan

Jeg ser det lige for mig.
Søs hænger febrilsk fast på en dør, med neglene godt plantet for at holde
sig hængende. Med dørhåndtaget godt og varmt placeret venter hun så - på at
der med lidt held kommer én og rykker lidt i håndtaget *LOL*

Men jeg er SÅ enig i det du her skriver :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : hende.dk

Dato : 24-03-01 18:38

At kaste sig henslængt i dynerne og se par dun (der er sluppet fri) dale
lige så stille ned. Forhåbentlig falder de på kærestens næse og kilder
ham. Han slår dem irriteret væk som jeg lader mine våde læber suge sig
fast på hans bare maveskind. Spontant laver jeg prutte lyde, slår en
latter op og triller om ryggen. Han følger efter, holder mine arme fast
og ser mig dybt i øjnene...

Undskyld skulle blot varme mig selv op og dette scenario er godt (for
mig i hvert fald) på grund af flere ting. Sat på spidsen kan der
(afhængigt af begæret) ske to ting: Vi kan flå tøjet af hinanden,
fortære hinanden og have dyrisk sex med hinanden. Og på dette tidspunkt,
hvor der emmer af sex i hele hytten er alle ord overflødige. Den eneste
kommunikation, der er til stede er den nonverbale. Den, der fortæller
ham og mig, at hvis det her slutter lige så hurtigt som det gik i gang.
Så var det godt!

Eller også kan vi kæle for hinanden, opdage hinanden og elske med
hinanden. Begge muligheder der (i mit univers) lige gode. Legen (omtalt
i indledningen) kunne blive romantisk og vi vil vide, at nu skulle vi
begge nå himmelske højder. Og det vil blive smukt og det vil tage timer.
Vi ville være fuldt ud opmærksomme på hinanden. Vi vil give og tage i
rigelige og lige store mængder.

Men (og her ligger hunden skrevet - gør hunden sgu' altid (synes jeg)
når der er et men) der kunne også ske noget mere kedeligt. For måske var
det her bare en af den slags dage, hvor legen ikke skulle ende med sex.
Det var blot en af den slags dage, hvor alt burde foregå over
bæltestedet eller i hvert fald med tøjet på.

Lad os nu antage det var en af den slags dage. Lad os nu antage at vi
alligevel blev nøgne sammen. Under dynen. Selvfølgelig. På den her slags
dage, hvor man ikke burde være nøgne sammen og så alligevel bliver nøgne
sammen, så foregår det altid under dynen. Og pludselig kommer den her
forbandet pligt frem i os. Vi ved (af erfaring) at den altid vil være 3.
hjul på den her slags dage. Vi ved det og vi irriteres over den. Og den
vil ikke gå sin vej. Alt i mens vi forbereder os på at tænde hinanden
(skønt vi alligevel aldrig for tændt ordentlig op), så æder følelsen sig
helt ind til marv og ben. Følelsen af at hvis han trykker lidt her og
jeg trykker lidt der - så kan vi snart få tøjet på igen.

Så er det jeg tænker, er det egentlig ikke ok at vi (ind imellem) vælger
at bruge 'billige knep'? At vi ind imellem _bevidst_ 'glemmer' at
kommunikere verbalt med hinanden? At vi mellem vores omsorgsvold og
hensynsbetændelse for hinanden, blot 'skider' lidt på det hele? Trods
alt (tænker jeg) så lugter her sgu' nok af roser alligevel.

F.

Fra : Sott

Dato : 24-03-01 19:57

Hej hende.dk :0)

> Så er det jeg tænker, er det egentlig ikke ok at vi (ind imellem) vælger
> at bruge 'billige knep'?

Det kan man vel gøre, som man har lyst til.

> At vi ind imellem _bevidst_ 'glemmer' at
> kommunikere verbalt med hinanden?

Det hænder da i hvert fald for mig :0)

> At vi mellem vores omsorgsvold og
> hensynsbetændelse for hinanden, blot 'skider' lidt på det hele? Trods
> alt (tænker jeg) så lugter her sgu' nok af roser alligevel.

Kan man ikke bare sige:
"Jeg har ikke lyst idag"...
og så lægge sig og nyde en film - mens man fraværende nulrer den anden lidt
i nakken og falder mentalt i søvn til "et eller andet".

Men det er måske også lidt det du mener?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 12:57

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søsser

> [...]
lidt
> i nakken og falder mentalt i søvn til "et eller andet".

Jeg ved ikke rigtigt, et eller andet sted, tror jeg det vil eller
kan gøre ondt i sjælen, hvis ordene bliver udtalt, jeg feks.
mærker hurtigt om min kone er med eller ej, for jeg kender
hendes måder at tage imod erotiske kærtegn på, udebliver
de reaktioner, så bliver det ømhed/social samvær i stedet
for, med feks. at smøre hende på ryggen med en body-lotion
og den slags, hvilket i mere end 50% af tilfældene, så alligevel
vækker hende seksuelt

I aftes sad vi og fik noget Irsk kaffe, gulvet gyngede sku
faretruende, da jeg gik i seng, min søde kone troede ikke
jeg var til noget og jeg kunne mærke hun var lidt skuffet,
men som Dean Martin sagde, "man er ikke fuld, hvis man
kan ligge på et gulv, uden at klamre sig til møblerne, for ikke
at falde" Så hun skulle bare gå i gang, så var jeg mand for
at følge hende Alligevel, og det gjorde jeg, selv om jeg måtte
onanere i ½ time ekstra efter hun havde fået sine 5-6
orgasmer *GGG*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 26-03-01 14:40

Hej igen, igen Hemse :0)

> Jeg ved ikke rigtigt, et eller andet sted, tror jeg det vil eller
> kan gøre ondt i sjælen, hvis ordene bliver udtalt,

Hvorfor egentlig?
Det forstår jeg ikke helt, men det er måske fordi jeg selv ville sætte pris
på klar besked. Jeg kan nemlig ikke forholde mig til alle de usagte ting,
der ofte ender med at ligge og flyde i ingenmandsland imellem to mennesker.
Men det er måske fordi min fornemmelse/intuition ikke er velfungerende
nok... hmmm...
Jeg ved dog godt af erfaring, at det der med bare at braldre ud med det, det
er ingen god idé, så jeg har altid prøvet at sige det pænt, eller vise det
sådan stille og roligt. Men jeg foretrækker bare at sige det rent ud, ikke
så mange dikkedarer.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : viola_vrinsk

Dato : 29-03-01 12:14

hej Henning

> [...]
> at følge hende Alligevel, og det gjorde jeg, selv om jeg måtte
> onanere i ½ time ekstra efter hun havde fået sine 5-6

Og så var det oven i købet lige noget der ville noget , selv
om duvar ret så svimmel , du havde problemer med at få
gulvet til at stå stille

Men som regel er der da rigtigt fyrret op under os når vi har
drukket lidt , så det er da bare ikke så tit der er sex i farvandet
hvis gulvet ikke bliver liggende vandret
Kærligst
Fru Henning

Fra : Henning

Dato : 26-03-01 12:40

> [...]
> helt ind til marv og ben. Følelsen af at hvis han trykker lidt her og
> jeg trykker lidt der - så kan vi snart få tøjet på igen.

Jeg kender godt lidt den situation, hvor der ikke rigtig er
nogen undskyldning for ikke at dyrke sex, i min situation
er det ved "aftalt børnefri dag" og den slags situationer,
hvor vi bare skal "være os selv og hygge os" de er
dømt til fiasko, for der er altså ingen vej uden om, det
er nu et krav og ikke en mulighed, en week end tur til
en kro vil være et mareridt for mig, lige så, de gange, hvor
børnene bevidst om 4 dage skulle besøge mormor etc.

Men min kone og jeg har været et par så længe, at vi godt
kan sige: "ok, i dag skulle det så ikke være", og bare ligge
og holde om hinanden og småsludre, ofte med humoristiske
undertoner, før vi står op igen, eller at lyste, alligevel
pludselig opstår, efter vi har droppet at have sex, det sker
også *G*

MVH
Henning