MS Windows
briani 27239
Langsom install. af Win opdat.
Fra : Mr. Smith

Dato : 26-03-03 10:17

Hej!

Når jeg installerer opdateringer via Windows Update går det forfærdeligt
langsomt.
Jeg er ved at installere en opdatering til IIS der fylder 1.1 Mb. - det har
indtil videre taget 1½ time og den er ikke færdig endnu. Selve download
delen gik hurtigt, men installationen er forfærdelig langsom! Meget
frustrerende når man sidder med en ventende opgave...

Det er det samme med de fleste opdateringer - har I andre samme problem?

// smith

Fra : XoDeus

Dato : 26-03-03 11:00

> [...]
>delen gik hurtigt, men installationen er forfærdelig langsom! Meget
>frustrerende når man sidder med en ventende opgave...

har du nu husket at stoppe din IIS før opdateringen? Hvis der er
trafik til og fra IIS serveren så vil der gå endnu længere tid før den
bliver færdigopdateret!
START>>Kør>>inetmgr og tryk på den sorte #. Når opdateringen er færdig
tryk på >.

--
Your mouse has moved. Windows NT must be restarted for the change to take effect. Reboot now? [ OK ]