Unlock oplysninger
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 26-03-03 08:54

Hej!

Jeg har nu haft min mobiltelefon i mere end 6 måneder som jeg bandt mig
for. Hvad skal Sonofon vide for at oplyse mig om hvordan jeg unlocker den?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Per Bau

Dato : 26-03-03 08:56

"Morten Brynjolf" <not@valid.one> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har nu haft min mobiltelefon i mere end 6 måneder som jeg bandt mig
> for. Hvad skal Sonofon vide for at oplyse mig om hvordan jeg unlocker den?

Kan du ikke bare ringe til 80295050 og få den oplyst.? Jeg menr det er en
imei kode der skal bruges.

/Per

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-03-03 15:34

> Jeg har nu haft min mobiltelefon i mere end 6 måneder som jeg bandt mig
> for. Hvad skal Sonofon vide for at oplyse mig om hvordan jeg unlocker den?

Hej Morten,

du skal ganske rigtigt bare ringe til Sonofon og oplyse dit IMEI nummer.
Du finder dette ved at taste *#06# på telefonen og det står normalt også på
en mærkat under batteriet og på den æske telefonen kom i.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller i hele Danmark :)

Fra : helloo.dk

Dato : 26-03-03 15:52

> [...]
> for. Hvad skal Sonofon vide for at oplyse mig om hvordan jeg unlocker den?

Jeg mener du skal oplyse hvilket telfonnummer du fik med telefonen samt IMEI
nummeret på telefonen. Det er lidt forskelligt fra selvskab til selvskab.
Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 26-03-03 21:29

Du kan også bare skrive en mail til Sonofon.
Oplyse IMEI nr, måske model samt telefon nr.
Men det er som sagt forskellig fra selskab til selskab.

Fra : Unlock i Horsens /Ol~

Dato : 28-03-03 12:39

Ring til dem, så får du det oplyst via imei nummeret