Americas army (AA)
Fra : Thomas G

Dato : 25-03-03 22:12

Hej Alle

Når jeg spiller dette spil (har lige hentet det) går der cirka 5 minutter så
får jeg følgende meddelse

History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <-
RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <-
UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <-
ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Eller noget i den stil. Jeg har følgende installeret

- AMD XP 1800+ (@2000+)
- Solteck motherboard (KT400)
- ATI 9000 rev 1
- 512 MB DDR ram (From PQI)
- Grafik driver: Catalyst 3.1 (package 7.83) fra ATI
- DX version 8.1
- Americas Army version 1.5

Cybercity ADSL med router (Zyxel) og hardware firewall (sonicwall) ... ikke
at jeg tror det er problemet siden de første 5 minutter går fint og log on
går fint, og når jeg spiller uden at logge min person på via spillet kan jeg
også kun spille ca. 5 minutter.

nogen der kan hjælpe ?

mvh Thomas G

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 26-03-03 00:55

> - Grafik driver: Catalyst 3.1 (package 7.83) fra ATI

Der er kommet en 7.84, prøv med den.

--
Andreas Jeppesen