mangler en fiskekutter
Fra : jokke

Dato : 25-03-03 22:01

jeg skal på havet i påsken ,jeg bor i haslev og kunne godt tænke mig at
komme ud nede ved stevns eller strøby eller korsør ,er der nogen der ved om
der arrangeres havfisketure fra kutter,nogen af de steder

Fra : Anders og Berit

Dato : 26-03-03 08:24

Jeg kender til Korsør.

Her er Fanø, Bien og Aksel Emil.

Anders

Fra : jokke

Dato : 26-03-03 08:36

ok hvordan kommer jeg i kontakt med dem

Fra : Bo Larsen

Dato : 26-03-03 09:33

jokke wrote:
> ok hvordan kommer jeg i kontakt med dem

En simpel søgning på nettet gav bl.a. følgende resultat:
http://www.aksel-emil.subnet.dk/

- Google er din ven - brug dén!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Anders og Berit

Dato : 26-03-03 12:39

Jeg ville foreslå telefonbøger, Google osv