MS Windows
briani 27239
Directx 9,0a
Fra : MaRk

Dato : 25-03-03 20:49

Hej

Er directx 9 en fordel fremfor directx 8,1??
Det burde sige sig selv men har hørt om en del fejl i 9,.0.

Nu er der så kommer en 9,0a som skulle fixe en del fejl.
Kig her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=a19bed22-0b25-4e5d-
a584-6389d8a3dad0&displaylang=en

Kan jeg uden tøven installere 9,0a?? Når jeg installere 9,0a skal 9,0 så
være installeret?

Mvh
Mark

Fra : Madsen

Dato : 26-03-03 13:40

MaRk skrev:

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=a19bed22-0b25-4e5d- a584-6389d8a3dad0&displaylang=en

Tak for linket, men gad vide om de har trukket den tilbage igen.
Jeg nåede lige at få hentet dxwebsetup.exe i går og fik også
installeret DX 9.0a på Win2000, men da jeg så senere ville hente
den til WinXP fik jeg at vide at den pt. ikke var tilgængelig.
I dag virker linket heller ikke kan jeg se. Jeg får blot en:

Madsen.

Fra : Anders Lund

Dato : 26-03-03 17:18

Madsen wrote:
> MaRk skrev:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=a19bed22-0b25-4e5d-

> Tak for linket, men gad vide om de har trukket den tilbage igen.

Tror bare at de har flyttet det - 3 klik inde på overstående link, og jeg
var i gang med at downloade setup filen.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Madsen

Dato : 26-03-03 17:47

Anders Lund skrev:

> Tror bare at de har flyttet det - 3 klik inde på overstående link,
> og jeg var i gang med at downloade setup filen.

Ja, men er det så ikke DX 9.0 du henter?
På MS's hovedside for DirectX er DX 9.0a heller ikke tilgængelig
endnu: <http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx90.asp>.

Hvis jeg i dag kører den Dxwebsetup.exe som jeg hentede til DX 9.0a
i går så får jeg denne melding:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/no_dx9a.png>.

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-03-03 21:06

On Wed, 26 Mar 2003 17:47:27 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>endnu: <http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx90.asp>.
>
>Hvis jeg i dag kører den Dxwebsetup.exe som jeg hentede til DX 9.0a

Det ser ud til at den virker nu

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Madsen