Fenwick fluestang sælges
Fra : Nikolaj

Dato : 25-03-03 20:28

Hej er der nogen som har lyst til at byde på en Fenwick #5 9' goldenwing
fluestang.
Stangen er som ny, ingen ridser eller hakker.
Stangen har været brugt som reserve stang og derfor har jeg kun brugt den
3-4 gange.
Der medfølger desuden et lækkert aluminiums stangrør(originalt fenwick)
super lækker stang som kan fås til en fornuftig pris.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-03-03 23:30

Jeg byder 350,-

Jesper