Kashmirs nye materiale
Fra : / / dentro / /

Dato : 25-03-03 17:07

Jeg så lige Kashmir spille nogle af deres nye numre i Boogie på DR. Jeg
synes det var helt vildt dårligt?! Det skuffede mig meget, da jeg tidligere
har syntes godt om Kashmirs musik. Og Kasper Eistrup har da også indrømmet
at han har været inde i en periode hvor han ikke kunne skrive. Mit råd: Så
vent dog med at gøre det til du kan igen.

Eller er det bare mig den er gal med?

/ / dentro / /

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 25-03-03 17:30

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in
news:3e807ea2$0$52109$edfadb0f@dread16.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> også indrømmet at han har været inde i en periode hvor han ikke kunne
> skrive. Mit råd: Så vent dog med at gøre det til du kan igen.

Jeg synes at det nye album er ok, men som det vist også blev sagt i boogie,
det er lidt dystert. Lækkert at de også spillede "Mom in love..." Men sjovt
nok kunne jeg ikke lade være med at gå hen og sætte Cruzential i cd-
afspilleren (kører i bagrunden nu), efter min mening det fedeste af Kasmirs
album.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-03-03 23:40

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> wrote in message
> Jeg synes at det nye album er ok,

Enig

> [...]
> nok kunne jeg ikke lade være med at gå hen og sætte Cruzential i cd-
> afspilleren (kører i bagrunden nu), efter min mening det fedeste af

Enig igen. Skægt nok det album, de selv synes dårligst om, så vidt jeg kan
forstå.

/Nikolaj

Fra : Zodiax

Dato : 25-03-03 18:24

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote
<SNIP>
> Eller er det bare mig den er gal med?

Det er jo smag og behag - jeg synes personligt Zitilites er rigtig god.

--
Zodiax

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 25-03-03 18:33

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
> at han har været inde i en periode hvor han ikke kunne skrive. Mit råd: Så
> vent dog med at gøre det til du kan igen.

Efter min mening, så ja.

Zitilites er ikke så let tilgængeligt som nogle af de forrige, men det
vinder RIGTIG mange point efter nogle gennemlytninger..

MVh. Jacob

Fra : / / dentro / /

Dato : 25-03-03 19:41

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

| Zitilites er ikke så let tilgængeligt som nogle af de forrige, men det
| vinder RIGTIG mange point efter nogle gennemlytninger..

Ja, det hjælper tit. Men det kan også være jeg ville synes bedre om
indspilningerne istedet for at høre dem live.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-03-03 09:26

> Ja, det hjælper tit. Men det kan også være jeg ville synes bedre om
> indspilningerne istedet for at høre dem live.

Det tror jeg roligt, at du kan regne med. Lyden var ufattelig dårlig i går!

Fra : Holm

Dato : 25-03-03 22:10

/ / dentro / / wrote in message
<3e807ea2$0$52109$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> Eller er det bare mig den er gal med?

Jeg skulle godt nok lige høre Zitilites 30 gange, men nu sidder den også
lige i skabet...

--
"I think there is a world market for about five computers"
- Thomas J. Watson, Sr., 1943

Fra : Henrik

Dato : 26-03-03 13:27

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige Kashmir spille nogle af deres nye numre i Boogie på DR. Jeg
> synes det var helt vildt dårligt?! Det skuffede mig meget, da jeg
tidligere
> har syntes godt om Kashmirs musik.

Forventningerne om et nyt "The Good Life" eller "Cruzential" kan det ikke
leve op til rent stilmæssigt.

>Og Kasper Eistrup har da også indrømmet
> at han har været inde i en periode hvor han ikke kunne skrive. Mit råd: Så
> vent dog med at gøre det til du kan igen.

Jeg tror ikke han mente at albummet er udviklet under den periode -
tværtimod tror jeg netop at han har ventet med at skrive sange til han var
klar til det. Nok noget af det der kendetegner mange af de respekterede
bands, at de ikke udgiver nyt materiale før det er helt klart.

> Eller er det bare mig den er gal med?

Nææh - smag og behag! Jeg synes Zitilites er noget nær et mesterværk (og jeg
synes også "The Good Life" og "Cruzential" er fantastiske album på hver
deres måde) Men det kræver helt sikkert mere end en enkelt eller to
gennemlytninger...

/Henrik

Fra : / / dentro / /

Dato : 26-03-03 17:06

"Henrik" <henrik@NOSPAMspineless.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| klar til det. Nok noget af det der kendetegner mange af de respekterede
| bands, at de ikke udgiver nyt materiale før det er helt klart.

Nej, men min kommentar var en hentydning til at JEG ikke syntes han var
klar, selvom han måske selv syntes han var. Men bliv nu ikke sure over min
udtalelse, for jeg har ikke den store baggrund for at sige det - netop
derfor spørger jeg her i gruppen til, hvad I andre synes.

/ / dentro / /