MS Windows
briani 27239
Hvordan undgår jeg at et program gemmer si~
Fra : IzNoGoUd

Dato : 25-03-03 17:03

Hvordan undgår jeg at et program gemmer sig under proceslinien? XPpro

Det er meget irriterende når programmet gemmer sig, har kørt med
shove-it under 98 men det virker ikke ordentligt med XP, syntes jeg!

og ja proceslinien er for oven, og nej jeg vil ikke have skidtet
forneden

Fra : **TwN**

Dato : 25-03-03 20:39

"IzNoGoUd" <iznogoud@iznogoud.dk> wrote in message
> Hvordan undgår jeg at et program gemmer sig under proceslinien? XPpro
>
> Det er meget irriterende når programmet gemmer sig, har kørt med
> shove-it under 98 men det virker ikke ordentligt med XP, syntes jeg!

Du skal bare højreklikke et sted på proceslinien, vælge egenskaber og så
fjerne hakket ud for:
"Keep the taskbar on top of other windows" (du må selv lige oversætte til
dansk

**TwN**

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-03-03 11:47

On Tue, 25 Mar 2003 20:39:28 +0100, "**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com>
wrote:

>Du skal bare højreklikke et sted på proceslinien, vælge egenskaber og så
>fjerne hakket ud for:
> "Keep the taskbar on top of other windows"
Jeps der var et ben i "bevar altid proceslinien øverst" damn det
glemte jeg at skrive, nå! er der andre der har et forslag!

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.