www.ung-sejl.dk
Fra : Nielsmo

Dato : 26-03-03 01:33

HeY

Jeg har lavet en ungdoms sejlside, og jeg vil gerne 3 ting :
1) Gøre reklame for siden
2) komme i kontakt til juniorledere i div. sejlklubber
3) høre jeres meninger om siden, og ideen

Niels Moldrup
www.ung-sejl.dk

Fra : Niklas

Dato : 25-03-03 18:08

"Nielsmo" <nielsmo@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3e8076cc$0$42657$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> 1) Gøre reklame for siden
> 2) komme i kontakt til juniorledere i div. sejlklubber
> 3) høre jeres meninger om siden, og ideen

Meget flot side.
Bravo.

Niklas

Fra : Søren Badstue

Dato : 25-03-03 20:52

Nielsmo <nielsmo@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8076cc$0$42657$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> 1) Gøre reklame for siden
> 2) komme i kontakt til juniorledere i div. sejlklubber
> 3) høre jeres meninger om siden, og ideen

Meget flot side. Ros herfra. Hvad har du af mål for siden? Hvad skal
sejlerne bruge den til?
Jeg spørger ikke for at hakke på jer, men mere for at høre hvad I har af
planer. Skal den "bare" bruges som ekstra kapsejladskalender, samt
oplysninger man også kan finde på klassernes klubbers hjemmesider, tror jeg
ikke den bliver et hit, men bruges den f.eks. til at sejlerne kan huske
hindanen på, hvor fedt det er at sejle (kan gøres på mange måder) skal det
nok blive godt.
Jeg synes det er nødvendigt med en hjemmeside som den jeg tror I er i gang
med at udvikle. En sådan mangler.

mvh
Søren Badstue
sb@vallensbaek-sejlklub.dk